LIVE: κίνηση στους δρόμους

Συμπέρασμα

Όσοι φτάσατε μέχρι εδώ διαβάζοντας το κείμενο, θα καταλάβατε προφανώς ότι το XSR700 μου άρεσε πολύ. Όσοι βιαστικοί θέλετε απλά να διαβάσετε το συμπέρασμα, σας λέω ότι η μοτοσικλέτα είναι επί της ουσίας ένα MT-07 με διαφορετική εμφάνιση και διαφορετική -πιο άνετη- θέση οδήγησης. Το ΜΤ-07 είναι μια εξαιρετική μοτοσικλέτα άρα συμπερασματικά και με αποδείξεις στο δρόμο, καταλήγουμε στο ότι εξαιρετικό για τους ίδιους λόγους, είναι και το XSR700. To δίλημμα λοιπόν, αν κάποιος το αποφασίσει, είναι: XSR ή MT, MT ή XSR; Πέραν της αισθητικής που άπτεται στην υποκειμενική κρίση του καθενός, η μόνη διαφορά που έχει κάποια -έστω και μικρή- επίδραση στο δρόμο, είναι το φαρδύτερο και πιο κοντά στο σώμα του αναβάτη, τιμόνι του XSR. Καθοριστικό ρόλο παίζει όμως η τιμή. Σχεδόν στα 8.000 ευρώ το XSR (7.990 για την ακρίβεια), 6.700 ευρώ το MT-07, με ABS και τα δύο. Το αν αξίζει να πληρώσει κανείς 1.300 ευρώ περισσότερα για να έχει μια  ξεχωριστή σε ότι αφορά στην εμφάνιση της μοτοσικλέτα, είναι κάτι που πρέπει να εκτιμήσει και να αξιολογήσει ο καθένας μόνος του.  

 

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ