LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παραδόξως άνετη η σέλα αν και οπτικά πείθει για το αντίθετο. Αρκετό και επίσης άνετο το τμήμα που αναλογεί στον συνεπιβάτη αν και η απουσία στήριξης περιορίζει το δικάβαλα μόνο για μικρές αποστάσεις εντός πόλης.

Aνεση – εργονομία: Επιθετικά... άνετο!

Προφανώς δεν είναι τουριστική η μοτοσικλέτα, παρ΄όλα αυτά η σέλα της, αν και δεν πείθει οπτικά για αυτό, είναι άνετη. Τo ύψος της, στα 870 χλστ., δεν το λες και λίγο αλλά η στενή σχεδίαση της επιτρέπει στα πόδια των αναβατών μέσου ύψους να πατάνε κάτω με το μισό πέλμα. Η θέση οδήγησης σε τοποθετεί επιθετικά, πάνω σχεδόν από τον μπροστινό τροχό αλλά με τον κορμό σε όρθια θέση και τα πόδια σε φυσιολογικές, σχεδόν on-off γωνίες πάνω στα μαρσπιέ. Χέρια ανοικτά (όπως πρέπει) στο φαρδύ τιμόνι και η μοτοσικλέτα “εξαφανίζεται” από κάτω σου αλλά και από.. εμπρός σου, αφού όπως είπαμε κάθεσαι πολύ μπροστά (πάλι όπως πρέπει) για να φορτίζεις τον μπροστινό τροχό και να έχει άνεση ο πίσω να... χορεύει.

Ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων, είναι λίγο πιο μπροστά από τον καβάλο σου. Έχει πολύ πληροφορία αλλά του λείπει αδικαιολογήτως η ένδειξη στάθμης καυσίμου. Τα απαραίτητα τα βλέπεις  εύκολα, ρίχνοντας μια ματιά προς τα... κάτω, τα υπόλοιπα, “ψιλά γράμματα” άστα, έτσι και αλλιώς κομμάτια θα πηγαίνεις.  Αν θα έχεις μαζί σου και παρέα; Ναι, όσο είσαι ήσυχος (που δεν θα είσαι αλλά λέμε τώρα...), ο συνεπιβάτης, για την κατηγορία που ανήκει η μοτοσικλέτα κάθεται άνετα αλλά μην έχοντας από που να κρατηθεί εκτός από πάνω σου, θα σε τσαντίσει και θα τον τσαντίσεις έτσι και επιχειρήσεις να πας σβέλτα δικάβαλο. Για απλές και σύντομες μετακινήσεις μια χαρά, για “έλα να δει πως το πάω το εργαλείο” και πιο μακρινές αποστάσεις, μπα... 

 

DUCATI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ