Ducati Hypermotard 698 Mono: Mono-κυκλο με πολιτικό κοστούμι
Μονοκύλινδρος Superquadro Mono, 659cc με απόδοση 77,5 αλόγων
Πλήρως ρυθμιζόμενες Marzocchi & Sachs αναρτήσεις στο ελαφρύ Trellis πλαίσιο
Πλήρης σουίτα ηλεκτρονικών με ρυθμιζόμενο φρένο κινητήρα
Από 14.600 ευρώ το πιο Premium supermotard της αγοράς
DUCATI: Multistrada V2 & V2S, με όφελος 1.500e
Μονοκύλινδρος Superquadro Mono, 659cc με απόδοση 77,5 αλόγων
Μπορεί να πέρασαν περισσότερα από 30 χρόνια μέχρι να μας ξαναφέρει η κόκκινη εταιρεία του Borgo Panigale μία μοτοσυκλέτα εξοπλισμένη με έναν μονοκύλινδρο κινητήρα, αλλά το 2024 ήταν όπως φαίνεται μία χρονιά αναγέννησης. Το 1993 ήταν η τελευταία χρονιά που κυκλοφόρησε το μονοκύλινδρο Supersport 550 Mono της Ducati, ενώ φέτος ο νέος κινητήρας έρχεται να εξοπλίσει μία μοτοσυκλέτα της Supermotard κατηγορίας, στην οποία ταιριάζουν "γάντι" τα χαρακτηριστικά της λειτουργίας του μονοκύλινδρου. Αυτός προέρχεται από τον V2, 1.285cc Superquadro του 1299 Panigale, τον οποίο ουσιαστικά έχουν "κόψει" στα δύο για να γεννηθεί ο Superquadro Mono χωρητικότητας 659cc. Έχει μέγιστη απόδοση 77,5 άλογων στις 9.750 σαλ, τα περισσότερα στην κατηγορία του, πληροί και τις Euro5+ προδιαγραφές, ενώ στροφάρει υψηλότερα από οποιονδήποτε μονοκύλινδρο της αγοράς με τον κόφτη να έρχεται στις 10.250 σαλ. Παράλληλα η ισχύς του μπορεί να φτάσει τα 84,5 άλογα με την τοποθέτηση της αγωνιστικής εξάτμισης, ενώ η ροπή του είναι στα 63 Nm. Η μεγάλη διάμετρος και μικρή διαδρομή του αγωνιστικού εμβόλου του, στα 116 και 62,4 χλστ αντίστοιχα του επιτρέπουν να στροφάρει τόσο υψηλά, ενώ 4 αποκτά μεγάλες, δεσμοδρομικές φυσικά βαλβίδες τιτανίου επικεφαλής, για την μείωση του βάρους και την αύξηση της ανθεκτικότητας. Οι δύο αντικραδασμικοί άξονες με τους οποίους εξοπλίζεται, κάνουν πολύ ομαλή την λειτουργία του, ενώ εντυπωσιακά είναι τα διαστήματα συντήρησης, με τις αλλαγές λαδιών (μετά το στρώσιμο) να έρχονται ανά 15.000 χιλιόμετρα και τον έλεγχο των δεσμοδρομικών βαλβίδων ανά 30.000 χιλιόμετρα.
Πλήρως ρυθμιζόμενες Marzocchi αναρτήσεις στο ελαφρύ Trellis πλαίσιο
Μία τόσο Premium μοτοσυκλέτα με αγωνιστικό ουσιαστικά κινητήρα, δεν θα μπορούσε να μην εξοπλίζεται και με τα τελευταίας τεχνολογίας περιφερειακά, αφού αποτελεί μία εκλεπτυσμένη επιλογή καθολικά. Στο ελαφρύ Trellis πλαίσιό του τοποθετείται εμπρός ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι της Marzocchi με διαδρομή 215 χλστ και ένα επίσης πλήρως ρυθμιζόμενο monoshock αμορτισέρ της Sachs πίσω που εδράζεται σε μοχλικό με διαδρομή 240 χλστ. Το βάρος της άνευ υγρών είναι στα μόλις 151 κιλά πράγμα που σημαίνει ότι οι διαθέσεις του για ανυψώσεις του εμπρός τροχού είναι συνεχείς, ενώ κατευνάζονται από το Ducati Wheelie Control (DWC) που τις αποτρέπει. Στο σύστημα πέδησής του, συναντάμε εμπρός έναν μεγάλο δίσκο 330 χλστ με ακτινικά τοποθετημένη τετραπίστονη δαγκάνα της Brembo και έναν πλευστό δίσκο 245 χλστ πίσω με δαγκάνα μονού εμβόλου της Brembo. Στο φρενάρισμα επενεργεί μονάδα ABS της Bosch με λειτουργία Cornering για το ασφαλέστερο δυνατό φρενάρισμα ακόμα και μέσα στις στροφές. Το ρεζερβουάρ του, λίγο μικρό στα 12 λίτρα, αλλά η επιλογή του είναι απολύτως λογική λαμβάνοντας υπόψη την χρήση του μοντέλου και για λόγους διατήρησης του βάρους σε χαμηλά επίπεδα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Πλήρης σουίτα ηλεκτρονικών με ρυθμιζόμενο φρένο κινητήρα
Το Hypermotard 698 διαθέτει όλα τα συστήματα ασφαλείας και ηλεκτρονικά, που θα βοηθήσουν έναν αναβάτη μικρότερης εμπειρίας να μπει προοδευτικά και με ασφάλεια στον κόσμο της motard οδήγησης, ενώ απενεργοποιούνται πλήρως για τους βετεράνους που επιθυμούν να το ξεζουμίσουν. Διαθέτει Ride by Wire με διαφορετικά Riding Modes, Cornering ABS της Bosch, ρυθμιζόμενο Traction Control, Wheelie Control, Engine Brake Control για την ρύθμιση του φρένου κινητήρα όπως επίσης και το Ducati Brake Light που προειδοποιεί τους επερχόμενους οδηγούς για απότομες επιβραδύνσεις. Παράλληλα, εξοπλίζεται με το Ducati Power Launch για αστραπιαίες εκκινήσεις, Full LED φωτιστικά σώματα αλλά και ένα αμφίδρομο Qucikshifter στην έκδοση RVE το οποίο υπάρχει στον προαιρετικό εξοπλισμό της απλής έκδοσης. Μπορούν μάλιστα να το αποκτήσουν περιορισμένο στα 48 άλογα και κάτοχοι του Α2 διπλώματος, με την δυνατότητα "ξεκλειδώματος" της πλήρους ισχύος των 77,5 αλόγων με την απόκτηση του διπλώματος Α.
Από 14.600 ευρώ το πιο Premium supermotard της αγοράς
Το άκουσμα και μόνο της λέξης Ducati υποδηλώνει κάτι το εξεζητημένο και αυτός είναι και ο λόγος που είναι μία εταιρεία γνωστή σε κάθε γωνιά του κόσμου, ενώ είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την ταχύτητα, αφού οι αγώνες αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της ιστορίας της. Η Ducati Hypermotard 698 είναι μία premium supermotard μοτοσυκλέτα που έρχεται για να ταρακουνήσει τον ανταγωνισμό, ενώ η τιμή της απλής έκδοσης είναι στα 14.600 ευρώ. Η LCD οθόνη 3,8 ιντσών, ακολουθώντας γνήσια supermotard φιλοσοφία, είναι μικρή και σπαρτιάτικη δίνοντας όμως στον αναβάτη όλες τις απαραίτητες για την μοτοσυκλέτα πληροφορίες με μεγάλη φωτεινότητα, ενώ το η ρύθμιση των ηλεκτρονικών συστημάτων της γίνεται εύκολα και κατανοητά. Η Motard κατηγορία παρά το γεγονός ότι βρισκόταν στην δύση της, ανανεώνεται με ένα εκρηκτικό μοντέλο σαν το Hypermotard 698 της Ducati, θα καταφέρει να επιστρέψει στις παλιές της δόξες;