Ducati Panigale V2 Bayliss Anniversario: Με την υπογραφή του Troy
- Ξεχωρίζει χάρις τον αριθμό 21.
- Φόρος τιμής για Bayliss με 52 νίκες.
- Με αναβαθμισμένα περιφερειακά της Ohlins.
- Ισχυρός κινητήρας V2 Superquadro με 155 ίππους.
DUCATI: Multistrada V2 & V2S, με όφελος 1.500e
Ξεχωρίζει χάρις τον αριθμό 21
Η Ducati έχει τον τρόπο της πάντα να τραβάει τα βλέμματα με τις καλαίσθητες, καλλίγραμμες, ιδιαίτερες και ξεχωριστές ειδικές εκδόσεις. Λίγο καιρό πριν (στο όχι μακρινό 2021) αποφάσισε να βγάλει σε αριθμό περιορισμένης παραγωγής την Panigale V2 Bayliss 1st Championship 20th Anniversary όπως είναι η πλήρες ονομασία που της δόθηκε από τον ίδιο τον Αυστραλό. Όταν μιλάμε για Troy Bayliss και επετειακή έκδοση εμπνευσμένη από την 996 R ψάχνουμε τα εμφανή στοιχεία της μοτοσικλέτας που παραπέμπουν σε αυτόν τον αναβάτη. Αρχικά το πρώτο ερέθισμα των οφθαλμών είναι ο αριθμός 21 που έχουν τα πλαϊνά φαίρινγκ με το οποίο αγωνιζόταν ο Bayliss, ο μοναδικός που έχει κατακτήσει πρωτάθλημα την ίδια χρονιά σε MotoGP και WorldSBK.
Φόρος τιμής για Bayliss με 52 νίκες
Ένας αναβάτης που αποτέλεσε σταθμό για την εταιρεία από το Borgo Panigale κερδίζοντας μία θέση στις καρδιές των απανταχού Ducatista χαρίζοντας της 52 νίκες και 94 συνολικά τερματισμούς στο βάθρο, κατακτώντας 3 παγκόσμια πρωταθλήματα τις χρονιές 2001, 2006 και 2008. Τα χρώματα που διακοσμούν την επετειακή έκδοση Panigale V2 Bayliss είναι το κόκκινο χρώμα που αντιπροσωπεύει την εταιρεία με το λευκό και το πράσινο να γεμίζει τον καμβά των πλαστικών μερών που είναι τα εθνικά χρώματα της Ιταλικής σημαίας. Το πιο ηχηρό σημείο πάνω σε αυτήν τη μοτοσικλέτα βρίσκεται στο ντεπόζιτο καθώς φέρει υπογραφή του Αυστραλού αναβάτη με τα αρχικά του, τον αριθμό 21 και τις χρονιές των τίτλων του. Όταν μιλάμε για επετειακή έκδοση είναι καθιερωμένο να αναγράφεται πάνω στη τιμονόπλακα ο σειριακός αριθμός περιορισμένης παραγωγής και το όνομα αυτής της έκδοσης.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Με αναβαθμισμένα περιφερειακά της Ohlins
Η έκδοση αυτού του ειδικού Panigale V2 είναι αναβαθμισμένη στον τομέα των αναρτήσεων με ανεστραμμένο μπροστινό πιρούνι Ohlins ΝΧ30 και πίσω ανάρτηση ΤΤΧ36 επίσης της Ohlins, τα οποία είναι πλήρη ρυθμιζόμενα. Για την εξάλειψη ανεπιθύμητων κουνημάτων κατά την έξοδο της στροφής αλλά και κατά την είσοδο σε απότομα φρεναρίσματα, το ρυθμιζόμενο σταμπιλιζατέρ της Σουηδικής εταιρείας αποτρέπει το ελάφρωμα των έντονων κοσκινισμάτων στη περιοχή του λαιμού του συστήματος διεύθυνσης. Η Ducati δίνει ιδιαίτερη σημασία στην επίτευξη μείωσης βάρους ως προς το σύνολο μιας μοτοσικλέτας για αυτό τοποθετήθηκε ελαφρύτερη μπαταρία μονάδας ιόντων λιθίου και σε συνδυασμό με την έλλειψη των πίσω μαρσπιέ και της πίσω σέλας (υπάρχουν διαθέσιμα κατόπιν παραγγελίας), φέροντας μονόσελο, μειώθηκε το συνολικό της βάρος κατά 3 κιλά. Τις αλλαγές έρχονται να συμπληρώσουν τα διαφορετικά γκρίπ, η σέλα με επένδυση αλκαντάρας φέροντας κεντητό το νούμερο του Troy Bayliss πλαισιώνοντας το με μία κόκκινη και μία πράσινη γραμμή. Τέλος, η μελωδική εξάτμιση που απελευθερώνει τον ήχο του V2 είναι τιτανίου με carbon προστατευτικά ολοκληρώνοντας το σύνολο των αλλαγών της.
Ισχυρός κινητήρας V2 Superquadro με 155 ίππους
Περιμέναμε ο 8-βάλβιδος δεσμοδρομικός κινητήρας των 955κ.εκ αποδίδοντας 155 ίππους στις 10.750σ.α.λ και ροπή 104Nm στις 9.000σ.α.λ να φέρει αναβαθμίσεις ως Special Edition, αλλά στο εργοστάσιο της Ιταλίας προτίμησαν να παραμείνουν ατόφια τα νούμερα και ο εξοπλισμός των ηλεκτρονικών βοηθημάτων που προσφέρει. Η συμπεριφορά του αλουμινένιου μονοκόκ πλαισίου σε συνδυασμό με τις αναρτήσεις της Ohlins, τα ελαστικά Pirelli Diablo Rosso IV Corsa, τις τετραπίστονες μπροστινές δαγκάνες Brembo Μ4.32 των 320 χιλιοστών, της διπίστονης πίσω δαγκάνας των 245 χιλιοστών, του συστήματος αντι-μπλοκαρίσματος των τροχών ABS εξοπλισμένο με Cornering ABS EVO της Bosch, το 17 λίτρων ρεζερβουάρ και τα 197 κιλά πλήρες υγρών συνθέτουν ένα σύνολο μοναδικών επιδόσεων για Super Sport μοτοσικλέτα. Ίδιες παρέμειναν και οι λειτουργίες των ηλεκτρονικών βοηθημάτων που απεικονίζονται στην έγχρωμη TFT οθόνη των 4.3 ιντσών. Περιλαμβάνει 3 προγράμματα οδήγησης, Race, Sport και Street που μέσα από αυτά μπορείς να ρυθμίσεις το σύστημα αντι-ολίσθησης του πίσω τροχού Ducati Traction Control DTC, της αντι-σούζας Ducati Wheelie Control DWC και του φρένου κινητήρα Engine Brake Control EBC. Η ανάγκη για γρήγορες αλλαγές ανεβάζοντας ή κατεβάζοντας σχέσεις στο 6-άρι κιβώτιο ταχυτήτων χωρίς τη χρήση του μονόδρομου συμπλέκτη, καθιστούν παιχνίδι το κυνήγημα των χρονομέτρων εντός πίστας με το Ducati Quick Shift DQC. Το λουκούμι σε αυτή την επετειακή έκδοση βάζουν τα LED φωτιστικά σώματα που διαθέτει, καθώς έχει και λειτουργία φώτων ημέρας Daytime Running Light DRL.
Η τιμή της είναι 27.900 ευρώ