Αλουμίνιο και ατσάλι. Δύο διαφορετικά μέταλλα, το καθένα με την δική του «ιστορία» στις Ιαπωνικές και Ιταλικές σπορ σχολές και με τις δικές του λύσεις να προέρχονται από αυτό. Το αλουμίνιο κυριαρχεί στο ΜΤ-09, καθώς το πλαίσιο δύο δοκών και το ψαλίδι είναι κατασκευασμένα από αυτό. Το Monster 821, ως γνήσιο Ducati, χρησιμοποιεί ατσάλινο πλαίσιο-χωροδικτύωμα, συνδυασμένο με ένα αλουμινένιο ψαλίδι.
Σε αυτόν τον τομέα, η επικράτηση είναι του Monster και οφείλεται στο επίπεδο των περιφερειακών του. Η Ιταλική μοτοσυκλέτα με το εξαιρετικά άκαμπτο ατσάλινο πλαίσιο φέρει ανεστραμμένο πιρούνι Kayaba 43 χιλιοστών, αμορτισέρ ρυθμιζόμενο στην προφόρτιση και την επαναφορά και εμπρός δαγκάνες φρένων από την Brembo! To Yamaha MT-09 διαθέτει ένα πιρούνι 41 αντί 43 χιλιοστών εμπρός, ενώ το πίσω αμορτισέρ του είναι ρυθμιζόμενο επίσης σε προφόρτιση και επαναφορά.
Κάτι που διαθέτει, ωστόσο, το ΜΤ-09 είναι ρυθμίσεις προφόρτισης και επαναφοράς στο πιρούνι, τις οποίες το Monster δεν διαθέτει. Οι δαγκάνες της Yamaha δεν φέρουν κάποια επωνυμία, ενώ αρκετά μεγάλη είναι η διαφορά στους δίσκους εμπρός φρένου, όπου το Monster 821 φέρει δύο διαμέτρου 320 χιλιοστών, σε αντίθεση με αυτούς των 298 χιλιοστών, που εξοπλίζουν το ΜΤ-09.