Πως λοιπόν οι δύο αυτές μοτοσυκλέτες ανταποκρίνονται στις οδηγικές ορέξεις των αναβατών; Ξεκινώντας από το Ducati Monster, ο κινητήρας V2 που φέρει το κάνει πολύ απολαυστικό στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Η ροπή του μοτέρ αποδίδεται άμεσα και είναι πολύ πλούσια, ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων λειτουργεί αξιοσημείωτα καλά. Το Monster 821 συμπεριφέρεται πολύ καλά σε συνθήκες πόλης –αν και χάνει ένα μέρος της ευελιξίας λόγω του μικρού κοψίματος του τιμονιού του-, ενώ σε επαρχιακό δρόμο ή στροφιλίκι είναι απλά απολαυστικό. Πολύ σημαντικό σε αυτό το σημείο αποδεικνύεται το στήσιμο του Monster, το οποίο θα υποστηρίξει επιθετική οδήγηση και ακριβείς χειρισμούς, προσφέροντας την απαραίτητη σιγουριά στον αναβάτη του όταν πιέζεται.
Στον αντίποδα, το Yamaha MT-09 θέλει να δείξει έναν πιο «κανιβαλίστικο» χαρακτήρα και η οδηγική του συμπεριφορά θα σας προκαλέσει να κάνετε… ατασθαλίες! Ο τρικύλινδρος κινητήρας του είναι η χρυσή τομή μεταξύ 2Κ και 4Κ, καθώς στις ψηλές στροφές υπάρχει ένα «ξέσπασμα» ισχύος που θα ενθουσιάσει τον αναβάτη, όσο αυτός κυνηγά τις υψηλές ταχύτητες. Οι… σούζες και τα παντιλίκια έρχονται χωρίς προσπάθεια, ενώ στην πόλη το ΜΤ-09 αποδεικνύεται ελαφρώς καλύτερο, καθώς είναι πιο ευέλικτο από τον Ιταλό αντίπαλό του. Στον επαρχιακό, το ΜΤ-09 θα ανταποκριθεί εξίσου καλά με το Monster, χωρίς να υστερεί σημαντικά στην συμπεριφορά του.