Αυτό που κάθε αναβάτης θέλει στην καθημερινή του μετακίνηση είναι άνεση, ευελιξία και σβελτάδα με το EFUN Pusa να διαθέτει όλα αυτά τα στοιχεία. Η άνετη σέλα και η χαλαρή θέση οδήγησης θα σε κρατήσουν ξεκούραστο για όση ώρα διαρκούν οι διαδρομές σου, ενώ το σχετικά στενό τιμόνι και το μικρό βάρος του scooter κάνουν εύκολο τον χειρισμό προσθέτοντας πόντους στην ευελιξία, οπότε το να εγκλωβιστείς στην κίνηση είναι πολύ σπάνιο. Το παρκάρισμα σε δύσκολα, ανηφορικά σημεία δεν αποτελεί πια πρόβλημα, αφού πατώντας το κουμπί που θα ήταν η μίζα σε ένα βενζινοκίνητο και ανοίγοντας το γκάζι, ενεργοποιείται η όπισθεν. Έτσι ποτέ ξανά δεν θα χρειαστεί να ξεπαρκάρεις σπρώχνοντας το scooter με τα χέρια.
Η χορταστική δύναμη του κινητήρα γίνεται άμεσα αισθητή με κάθε άνοιγμα του γκαζιού και χάρη στην απουσία θορύβου και κραδασμών δεν συνειδητοποιείς πόσο γρήγορα μαζεύει χιλιόμετρα παρά μόνο όταν κοιτάξεις το κοντέρ. Οι εκκινήσεις από στάση σε ανηφορικό δρόμο με έως και 25% κλίση γίνονται χωρίς το παραμικρό κόμπιασμα, ενώ η ταχύτητά του δεν πέφτει δραματικά στις ανωφέρειες, όπως συμβαίνει συχνά με άλλα ηλεκτρικά scooter. Εντυπωσιακές είναι και οι ρεπρίζ, αφού ακόμα κι όταν το κοντέρ δείχνει 70 χλμ. / ώρα, ο κινητήρας έχει αποθέματα δύναμης και ροπής για να φτάσει άμεσα την τελική του.
Τα 110 χιλιόμετρα αυτονομίας που είδαμε κατά τη διάρκεια της δοκιμής έγιναν χωρίς ιδιαίτερα οικονομική οδήγηση και με ανηφορικούς δρόμους στο ημερήσιο μενού, οπότε αν οι συνθήκες το επιτρέπουν μπορεί κάποιος να βγάλει περισσότερα χιλιόμετρα με μια φόρτιση και το καθημερινό βάλε-βγάλε στην πρίζα αποτελεί παρελθόν. Θετικές ήταν οι εντυπώσεις από τις αναρτήσεις, οι οποίες απορροφούν αποτελεσματικά το μεγαλύτερο μέρος των ανωμαλιών του οδοστρώματος και βελτιώνουν την άνεση και την ποιότητα κύλισης. Τα φρένα έχουν προοδευτική λειτουργία και η δύναμή τους μπορεί εύκολα να διαχειριστεί τις ταχύτητες που αναπτύσσει το Pusa.