Κινητήρας – Μπαταρία – Περιφερειακά
Κινητήρας – Μπαταρία – Περιφερειακά
Κινητήρας – Μπαταρία – Περιφερειακά
  • Κινητήρας – Μπαταρία – Περιφερειακά
  • Κινητήρας – Μπαταρία – Περιφερειακά
  • Κινητήρας – Μπαταρία – Περιφερειακά

Κινητήρας – Μπαταρία – Περιφερειακά

Η ηλεκτρική καρδιά του «Τίγρη» έχει μέγιστη απόδοση 7000 Watt (9,5 ίπποι) και βρίσκεται στο κέντρο του πίσω τροχού, μια διάταξη που καταργεί την ανάγκη χρήσης αλυσίδας ή ιμάντα κίνησης μειώνοντας έτσι το κόστος συντήρησης και τις απώλειες ισχύος. Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα από 3 modes λειτουργίας που έχουν διαφορετική απόκριση και τελική ταχύτητα 45, 65 και 100 χλμ. / ώρα, ενώ υπάρχει και όπισθεν για μεγαλύτερη ευκολία κατά το παρκάρισμα. Το Tiger μπορεί να οδηγηθεί με δίπλωμα Α1 ή αυτοκινήτου για όποιον θέλει να κάνει τη μετάβαση από τους 4 στους 2 τροχούς. Η μέγιστη ροπή του ηλεκτροκινητήρα αγγίζει τα 6,4 kgm, δηλαδή είναι αντίστοιχη μιας μοτοσυκλέτας 650 κυβικών, οπότε στον τομέα των ρεπριζ και τη δυνατότητα κίνησης σε έντονη ανηφόρα ή με μεγάλο φορτίο τα καταφέρνει καλύτερα από συμβατικό scooter 125 κυβικών.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Επιδόσεις  
0 - 50 (δευτερόλεπτα) 4,77 sec
0 - 80 (δευτερόλεπτα) 10,7 sec
80 - 0 (μέτρα) 36

Μια από τις σημαντικότερες αλλαγές του μοντέλου είναι η μπαταρία λιθίου των 72Vη χωρητικότητα της οποίας έχει ανέβει από τα 80Ah στα 117Ah, δηλαδή μιλάμε για αύξηση που ξεπερνά το 35%. Αυτό στην πράξη μεταφράζεται σε σημαντικά μεγαλύτερη αυτονομία καθώς εμείς πετύχαμε 180 χιλιόμετρα χρησιμοποιώντας το mode με τη μέγιστη τελική ταχύτητα, ενώ οι καθημερινές μας μετακινήσεις περιελάμβαναν λεωφόρους, οπότε συχνά κινούμασταν με υψηλές ταχύτητες, που σημαίνει ότι με πιο χαλαρή οδήγηση και σε αμιγώς αστικές συνθήκες, η αυτονομία μπορεί εύκολα να φτάσει και να ξεπεράσει τα 250 χιλιόμετρα. Η μπαταρία φέρει την υπογραφή της CATL, της εταιρείας που προμηθεύει και την Tesla, έχει διάρκεια ζωής πάνω από 3.000 πλήρεις κύκλους φόρτισης και το εντυπωσιακό είναι ότι συνοδεύεται από εγγύηση 8 ετών ή 90.000 χλμ. Αυτό είναι ενδεικτικό του επιπέδου ποιότητας και αξιοπιστίας του συγκεκριμένου scooter που θα σου επιτρέψει να κάνεις ξέγνοιαστα χιλιόμετρα για πολλά χρόνια. Φυσικά, διαθέτει σύγχρονο σύστημα ελέγχου BMS που αποτρέπει την υπερθέρμανση και ελέγχει συνεχώς την τάση της μπαταρίας, εξασφαλίζοντας την σωστή λειτουργία και τη μακροζωία της. Μπαταρίες τόσο μεγάλης χωρητικότητα δεν είναι αποσπώμενες, οπότε πρέπει να έχεις συμβατική, οικιακή πρίζα στο γκαράζ σου, όμως χάρη στον ενσωματωμένο φορτιστή των 25Α, η φόρτιση ολοκληρώνεται σε μόλις 4 ώρες, ενώ χάρη στο αρκετά μακρύ καλώδιο δεν χρειάζεσαι μπαλαντέζα.   



Το Tiger είναι χτισμένο γύρω από ένα ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο που συνεργάζεται με τηλεσκοπικό πιρούνι και διπλά αμορτισέρ. Η σημαντικότερη ίσως βελτίωση του μοντέλου έχει να κάνει με τα φρένα καθώς το σύστημα συνδυασμένης πέδησης της προηγούμενης γενιάς, έδωσε τη θέση του σε δικάναλο ABS, στοιχείο που σπάνια βλέπουμε σε ηλεκτρικά scooter και εκτοξεύει την ενεργητική ασφάλεια. Οι τροχοί του είναι αλουμινίου 13 ιντσών και φορούν ελαστικά διαστάσεων 130/60-13 εμπρός και πίσω, ενώ το συνολικό βάρος του scooter ανακοινώνεται στα 130 κιλά, δηλαδή είναι ελαφρύτερο από ένα βενζινοκίνητο GT scooter 125 κυβικών.

Σελίδα 1EFUN Tiger ABS PRO - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας – Μπαταρία – Περιφερειακά
Σελίδα 5Στο δρόμο
Σελίδα 6Συμπέρασμα
Σελίδα 7Τεχνικά χαρακτηριστικά

ESF: Scorpion NFC το νέο best seller.