Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο

Στο δρόμο

Η τοποθέτηση της μπαταρίας στο κέντρο και χαμηλά, κάνει το βάρος να εξαφανίζεται και από τα πρώτα κιόλας μέτρα αντιλαμβάνεσαι την ευελιξία και την ευκολία χειρισμών που προσφέρει. Γρήγορα συνηθίζεις την μπροστόβαρη αίσθηση και παρά το μακρύ μεταξόνιο, το μαζεμένο συνολικό πλάτος σε βοηθά να ελίσσεσαι εύκολα ανάμεσα στα αυτοκίνητα και να περνάς από τα πιο στενά σημεία. Ο ηλεκτροκινητήρας είναι ο ορισμός της «ήρεμης δύναμης» καθώς είναι εντελώς αθόρυβος και εντυπωσιάζει με τον τρόπο που επιταχύνει ανεξάρτητα από τα χιλιόμετρα που δείχνει το ψηφιακό κοντέρ. Μιλώντας με τη γλώσσα των αριθμών το 0-50 ολοκληρώνεται σε 4,77 δευτερόλεπτα, ενώ για το 0-80 απαιτούνται 10,7, δηλαδή έχει επιδόσεις αντίστοιχες με ένα βενζινοκίνητο scooter 200 κυβικών και όπως ήταν αναμενόμενο δεν προβληματίζεται σε έντονες ανηφόρες ή με δεύτερο άτομο στη σέλα, ενώ τα προσπεράσματα γίνονται εύκολα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Το Tiger όμως μπορεί να βγει από τα τείχη της πόλης και να κινηθεί με άνεση σε επαρχιακό και αυτοκινητόδρομο και να αναδείξει τον GT χαρακτήρα του με σύμμαχο την μεγάλη αυτονομία, την καλή ανεμοκάλυψη και την άνεση που προσφέρει. Στις υψηλές ταχύτητες είναι σταθερό και συμπαγές με πολύ καλή ποιότητα κύλισης εμπνέοντας εμπιστοσύνη στις παρατεταμένες καμπές. Οι αναρτήσεις ανταποκρίνονται επάξια στα καθήκοντά τους απορροφώντας τις περισσότερες κακοτεχνίες του οδοστρώματος και μόνο σε πολύ έντονες ανωμαλίες δυσανασχετούν σε λογικά βέβαια πλαίσια.

 
Ένας ακόμα άσσος στο μανίκι του Tiger είναι το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση, καθώς με ένα μικρό «τσίμπημα» στα φρένα, ο κινητήρας λειτουργεί σαν γεννήτρια φορτίζοντας τη μπαταρία. Ένας μικρός χρόνος προσαρμογής είναι απαραίτητος καθώς έχεις έντονη επιβράδυνση με ελάχιστη πίεση στις μανέτες, αλλά γρήγορα συνηθίζεις και εκμεταλλεύεσαι στο έπακρο το φρένο κινητήρα, που με τη σειρά του μειώνει σημαντικά την φθορά στα τακάκια, μειώνοντας ακόμα περισσότερο το ήδη μικρό κόστος συντήρησης. Το εμπρός φρένο έχει ελαφρώς σπογγώδη αίσθηση, αν το χρησιμοποιήσεις μόνο του, με το πίσω να εμφανίζεται πιο προοδευτικό, όμως έχουν την απαραίτητη δύναμη και μπορούν να ακινητοποιήσουν το scooter από τα 80 χλμ. / ώρα σε 36 μέτρα, επίδοση που το κατατάσσει στον μέσο όρο της κατηγορίας των scooter 125 κυβικών. Το ABS είναι σωστά ρυθμισμένο και πρέπει να προσπαθήσεις αρκετά σε γυαλισμένη άσφαλτο προκειμένου να ενεργοποιηθεί, με την ανάδραση στις μανέτες να είναι διακριτική.
 

Σελίδα 1EFUN Tiger ABS PRO - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας – Μπαταρία – Περιφερειακά
Σελίδα 5Στο δρόμο
Σελίδα 6Συμπέρασμα
Σελίδα 7Τεχνικά χαρακτηριστικά

ESF: Scorpion NFC το νέο best seller.