Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία

Ανεση – Εργονομία

Το Tiger είναι ένα γνήσιο GT scooter που δεν μένει μόνο στην «τουριστική» εμφάνιση με τον μεγάλο ανεμοθώρακα, το κεντρικό τούνελ και τα πλαστικά του εμπρός μέρους που προσφέρουν αποτελεσματική κάλυψη, αλλά αντίστοιχης φιλοσοφίας είναι και η θέση οδήγησης. Σε τοποθετεί «μέσα» στο scooter με το τιμόνι να έρχεται ψηλά, δίνοντάς σου καλό μοχλό με χέρια και αγκώνες σε σωστή και ξεκούραστη θέση. Η σχεδίαση της σέλας σε τοποθετεί σε πολύ συγκεκριμένη θέση, οπότε δεν μπορείς να κάτσεις πιο μπροστά η πιο πίσω, αλλά δεν χρειάζεται έτσι κι αλλιώς, αφού η συνολική εργονομία είναι πολύ καλή και το αφρώδες μέτριας σκληρότητας. Για τα πόδια έχεις άπλετο χώρο και κεκλιμένες πλατφόρμες για να τα ξεκουράζεις σε μεγάλες διαδρομές. GT είναι αντίστοιχα και οι διαστάσεις με το Tiger να μπορεί να φιλοξενήσει με ευκολία συνεπιβάτη, ο οποίος ποτέ δεν θα νιώσεις στριμωγμένος.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »




Κάτι που δεν βλέπουμε συχνά σε ηλεκτρικά scooter είναι ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα, καθώς αυτός καταλαμβάνεται από τις μπαταρίες. Στο Tiger όμως είναι πιο χαμηλά τοποθετημένες αφήνοντας έναν ενιαίο χώρο που θα φιλοξενήσει αρκετά αντικείμενα, όχι όμως και κράνος. Στον στάνταρ εξοπλισμό όμως ανήκει η σχάρα και το αφαιρούμενο Top Box που θα χωρέσει ένα full face κράνος, ενώ υπάρχει ανοιχτός αποθηκευτικός χώρος στην ποδιά με θύρα USB για να φορτίζεις το κινητό σου εν κινήσει. Επίσης, διαθέτει συναγερμό και ασύρματο κλειδί, από το οποίο μπορείς να ενεργοποιήσεις και να απενεργοποιήσεις το scooter.
Νέα είναι και η οθόνη με τα δυο ταχύμετρα, ένα ψηφιακό που δείχνει απόλυτο νούμερο και ένα στρογγυλό που θυμίζει αναλογικό όργανο. Στο κέντρο του δεύτερου έχεις και το επιλεγμένο mode λειτουργίας. Θα θέλαμε λίγο πιο ευδιάκριτη ένδειξη στάθμης μπαταρίας, αλλά σπάνια την κοιτάς εξαιτίας της μεγάλης αυτονομίας.

Σελίδα 1EFUN Tiger ABS PRO - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας – Μπαταρία – Περιφερειακά
Σελίδα 5Στο δρόμο
Σελίδα 6Συμπέρασμα
Σελίδα 7Τεχνικά χαρακτηριστικά

ESF: Scorpion NFC το νέο best seller.