Με βάση το Project 156 που έτρεξε στη φετινή ανάβαση του Pikes Peak, η Victory παρουσίασε στο Μιλάνο το σχέδιο Ignition, την έκδοση παραγωγής του κινητήρα αυτού που θα κινήσει σπορ μοτοσυκλέτες.
Οι Αμερικανοί κατασκευαστές φημίζονται πρωτίστως για τις custom και cruiser μοτοσυκλέτες τους - ο,τιδήποτε οδηγείται με τα πόδια μπροστά. Από το καλούπι ξέφυγε μόνο ο σπουδαίος Erik Buell, ενώ πιο αθλητικές μοτοσυκλέτες έχουν αρχίσει να φτιάχνουν πια οι νέοι κατασκευαστές των ηλεκτρικών εταιρειών.
Για τη Victory, όλη η παραγωγή τους περιστρέφεται γύρω από τα μεγάλα της V2 cruiser, ωστόσο η εξαγορά της Indian πριν τρία χρόνια της επιτρέπει τώρα να στραφεί πιο ελεύθερα και σε άλλες κατηγορίες ενδιαφέροντος.
Ήδη έχουμε δει την ηλεκτρική superbike που έτρεξε (με τη βοήθεια της Brammo, την οποία εξαγόρασε πέρυσι) στο TT Zero του Isle of Man, ενώ ακολούθησε το Project 156 το περασμένο καλοκαίρι.
Η Victory, με τις πανίσχυρες πλάτες του κολοσσού που ονομάζεται Polaris, ετοιμάζεται να πατήσει πόδι στον κόσμο της σπορμοτοσυκλέτας και είναι βέβαιο πως θα το κάνει με στόμφο και πολλή φόρα.
Στο Μιλάνο η Victory παρουσίασε το project Ignition, το δεύτερο βήμα μετά το 156. Ουσιαστικά παρουσίασε τον κινητήρα παραγωγής που προέκυψε από την εξέλιξη του αγωνιστικού του Project 156, έναν υγρόψυκτο δικύλινδρο V 60 μοιρών με 2ΕΕΚ και "τη μεγαλύτερη απόδοση που είχε ποτέ κινητήρας της Victory".
Για την παρουσίασή του συνεργάστηκε με τον Urs Erbacher, τον Ελβετό σχεδιαστή custom μοτοσυκλετών και έμπειρο σε αγώνες dragster, ο οποίος της σχεδίασε μια πρωτότυπη μοτοσυκλέτα γύρω από αυτόν τον κινητήρα.
Πρόκειται για ένα power cruiser, με τα πόδια μπροστά και αυτό, αλλά με σαφώς πολύ πιο σπορ διαθέσεις από ο,τιδήποτε έχουμε δει να πωλείται ποτέ με το σηματάκι της Victory. Αν θέλαμε να του βάλουμε ένα ταμπελάκι, θα λέγαμε πως είναι ο εγκυκλοπαιδικός ορισμός του αντιπάλου δέοντος του Ducati X Diavel. Ένας σπορ V2 επιδόσεων με 1200 κ.εκ. σε μια γυμνή κατασκευή με κορυφαία περιφερειακά αντάξια σπορ μοτοσυκλετών και τα πόδια μπροστά.
Το επόμενο βήμα έχει ήδη ανακοινωθεί: Στις 11 Δεκεμβρίου η Victory θα μας παρουσιάσει αυτό που έπεται του σχεδίου Ingition (Ανάφλεξη) και το οποίο θα είναι το σχέδιο Combustion (Καύση). Δηλαδή η τρίτη φάση λειτουργίας εν΄ςο τετράχρονου κινητήρα. Με την παρουσίαση του κινητήρα ρίξαμε το καύσιμο και δώσαμε εντολή στο μπουζί για σπινθήρα, τώρα έρχεται η ώρα να δρέψουμε τους καρπούς της διαδικασίας με την καύση, τη διαδικασία που παράγει προωθητική ενέργεια για τη μοτοσυκλέτα.
Να υποθέσουμε πως - σε μια απόπειρα μετάφρασης της μαρκετινίστικης γλώσσας - έρχεται η ώρα και για τη μοτοσυκλέτα παραγωγής;
Μακάρι.
Αν μη τι άλλο, η συνεργασία με έναν Ευρωπαίο σχεδιαστή, με βάση έναν κινητήρα που εξελίχθηκε (ξεκινώντας κάποτε από ένα Indian Scout 1130) για αγώνες και η παρουσίαση σε Ιταλικό έδαφος μας δείχνουν πού θέλει να στοχεύσει η Victory.