Όπως μας είχε αποκαλύψει και ο Allen Yin, αναπληρωτής γενικός διευθυντής της Voge, στην συνάντηση μας μαζί του, η Voge ετοίμασε 5 μοντέλα για την φετινή EICMA, ένα εκ των οποίων είναι το Trofeo 525ACX που βλεπουμε εδώ. Ακολουθώντας το κύμα της περιπέτειας που επικρατεί στην μοτοσυκλέτα, το Trofeo 525ACX θυμίζει Scrambler, φέροντας έναν ολοκαίνουργιο κινητήρα.
Κινητήρας με πραγματικό κυβισμό 494 κ.εκ. και απόδοση 47,6 ίππων
Ο καινούργιος κινητήρας της Voge, για τον οποίο μας προετοίμασε και ο Allen Yin, έχει πραγματικό κυβισμό που ανέρχεται στα 494 κυβικά (παρά το 525 της ονομασίας του μοντέλου, το οποίο προφανώς καταδεικνύει την αύξηση του κυβισμού, σε σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα). Η ισχύς του κινητήρα αποδίδει 47,6 ίππους στις 8.500 στροφές και ροπή που φτάνει τα 4,5 kgm στις 7.000 στροφές, παραμένοντας συμβατό με τα ευρωπαϊκά διπλώματα A2. Ο κινητήρας συνδυάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων, ενώ η τελική ταχύτητα που η Voge ανακοινώνει, είναι 160 χλμ/ώρα.
Scrambler ορέξεις με ακτινωτούς τροχούς 19 και 17 ιντσών
Το Voge Trofeo 525ACX εξοπλίζεται με ακτινωτούς τροχούς, διαμέτρου 19 ιντσών εμπρός και 17 ιντσών πίσω, ενώ οι αναρτήσεις αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός και monoshock πίσω, ρυθμιζόμενο στην προφόρτιση. Την πέδηση αναλαμβάνουν δύο δίσκοι εμπρός και ένας πίσω, με σύστημα ABS. Το βάρος της μοτοσυκλέτας ανακοινώνεται στα 185 κιλά, πλήρης υγρών. Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ φτάνει τα 19 λίτρα, υποσχόμενο μεγάλη αυτονομία για περιπέτεια εντός και εκτός δρόμου, χάρη και στην απόσταση 200 χιλιοστών από το έδαφος.