EICMA 2023: Benelli TNT 500
EICMA 2023: Benelli TNT 500
EICMA 2023: Benelli TNT 500
  • EICMA 2023: Benelli TNT 500
  • EICMA 2023: Benelli TNT 500
  • EICMA 2023: Benelli TNT 500

EICMA 2023: Benelli TNT 500

Με κινητήρα που συμμορφώνεται πλήρως με τους νέους κανονισμούς Euro5+ και αποδίδει 47,6 ίππους και 46Nm ροπής. Πλαίσιο τύπου Trellis και ρυθμιζόμενο αμορτισέρ. Οθόνη TFT 5" με συνδεσιμότητα.

BENELLI: ΤΡΚ 702/702Χ Προσφορά 3 βαλίτσες

Η Benelli παρουσίασε στην EICMA του 2023 το νέο TNT, που είχαμε δει στην περσινή EICMA ως κόνσεπτ. Η σχεδίασή του φέρνει πιο επιθετικές γραμμές και γωνίες σε σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα που άκουγαν στο ίδιο όνομα, με τον προβολέα και τα DRL σε σχήμα «Τ» να ξεχωρίζουν μπροστά.

Στην καρδιά της μοτοσυκλέτας βρίσκεται ένας υγρόψυκτος, δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας που αποδίδει 47,6 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 46Nm ροπής στις 6.000 σ.α.λ., ο οποίος είναι συμβατός με τους νέους κανονισμούς Euro5+. Ο συμπλέκτης του βρίσκεται σε μπάνιο λαδιού και συνεργάζεται με κιβώτιο 6 ταχυτήτων.

To πλαίσιο είναι ατσάλινο τύπου Trellis και συνεργάζεται με ένα ανεστραμμένο πιρούνι 50mm μπροστά με διαδρομή 125mm και ένα ψαλίδι με κεντρικά τοποθετημένο μονοσόκ αμορτιοσέρ που ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση και την επαναφορά, διαδρομής 41mm. To ύψος της σέλας φτάνει στα 784 χιλιοστά.

Το φρενάρισμα αναλαμβάνουν δύο δίσκοι 320mm μπροστά με τετραπίστονες δαγκάνες, ενώ πίσω βρίσκουμε έναν δίσκο 260mm με μονοπίστονη δαγκάνα, με ABS. Oι τροχοί είναι 17” και τους ντύνουν ελαστικά διαστάσεων 120/70 και 160/60 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

Τα χαρακτηριστικά του TNT συμπληρώνουν μια TFT οθόνη 5” με συνδεσιμότητα Bluetooth για διαχείριση κλήσεων και φουλ LED φωτισμός.