EICMA 2023: Kove 450RR Pro

EICMA 2023: Kove 450RR Pro

Η Kove παρουσιάζει μια πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση στην κατηγορία των μικρομεσαίων supersport. Το 450RR έρχεται με τετρακύλινδρο κινητήρα 70 ίππων και εξαιρετική αναλογία κιλού ανά ίππο.

Τετρακύλινδρο κάτω από 500 κυβικά και με 70 ίππους φέρνει η Kove στην Ευρωπαϊκή αγορά! Το μικροκαμωμένο supersport μοντέλο έρχεται για να ταράξει τα νερά της κατηγορίας και φέρνει μαζί του τον απόλυτο πρωταγωνιστή που δεν είναι άλλος από το τετρακύλινδρο μοτέρ σε σειρά των 443 κυβικών. Η μέγιστη απόδοση φτάνει τους 70,7 ίππους στις 13.000σαλ με τη μέγιστη τιμή της ροπής να αγγίζει τα 39ΝΜ.

Τα δύο διαθέσιμα Riding modes Sport και Eco διαμορφώνουν ανάλογα την απόδοση και την απόκριση του γκαζιού, ενώ στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνονται quickshifter για αστραπιαίες αλλαγές, launch control για γρήγορες εκκινήσεις και συμπλέκτης ολίσθησης  για ασφαλή κατεβάσματα χωρίς αναπηδήσεις του πίσω τροχού.

 
Το 450RR δομείται γύρω από ένα ατσάλινο πλαίσιο με αλουμινένιο υποπλάισιο και αλουμινένιο ψαλίδι, τα οποία συμβάλουν καθοριστικά στη διατήρηση του βάρους σε χαμηλά επίπεδα στα 165 κιλά. Η KYB έχει επιμεληθεί  τις αναρτήσεις με ανεστραμμένο πιρούνι 41χιλ. και monoshock αμορτισέρ αμφότερα πλήρως ρυθμιζόμενα. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από δύο πλευστούς δίσκους 300χιλ. με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες εμπρός και ένα δίσκος 220χιλ. με δαγκάνα μονού εμβόλου, ενώ το ABS μπορεί να απενεργοποιηθεί είτε πλήρως είτε μόνο στον πίσω τροχό.

Οι τροχοί των 17 ιντσών φορούν ελαστικά διαμέτρου 120/70 και 160/60 της Maxxis.  Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 14 λίτρα και το ύψος της σέλας ρυθμίζεται σε δύο θέσεις στα 780 και 795mm από το έδαφος. Την πληροφόρηση του αναβάτη αναλαμβάνει μια TFT 5 ιντσών με δυνατότητα συνδεσιμότητας μέσω Bluetooth, ενώ για την φόρτιση ηλεκτρικών συσκευών χρησιμοποιούνται δύο θύρες USB, εκ των οποίων η μία Type C.