EICMA 2023: MV Agusta LXP Oriolo

EICMA 2023: MV Agusta LXP Oriolo

Το LXP θα έρθει σε μόλις 500 μονάδες και θα φέρει έναν τρικύλινδρο κινητήρα 931cc. Θα αποδίδει 124 ίππους και 102 Nm ροπής. Πλούσιος εξοπλισμός και 4 χαρτογραφήσεις.

H MV Agusta παρουσιάζει το νέο LXP Orioli στην EICMA, ένα premium all-terrain μοντέλο, με μόλις 500 LXP να φτάνουν στη γραμμή παραγωγής. Κάθε μοτοσυκλέτα, πέρα από τον μοναδικό της αριθμό, θα είναι και υπογεγραμμένη από τον ίδιο τον Εdi Orioli, τέσσερις φορές νικητή του Rally Dakar.

O τρικύλινδρος κινητήρας των 931cc ζυγίζει μόλις 57 κιλά (10% κάτω από τους περισσότερους κινητήρες του ανταγωνισμού) και αποδίδει 124 ίππους στις 10.000 σ.α.λ. και 102 Nm ροπής στις 7.000 σ.α.λ., της οποίας το 85% είναι ήδη διαθέσιμο από τις 3.000 σ.α.λ. Ο στροφαλοθάλαμος, το σύστημα λίπανσης και το σύστημα ψύξης είναι εντελώς καινούρια, ενώ το LXP θα φέρει και εξάτμιση Termignoni στον στάνταρ εξοπλισμό. 

To ατσάλινο, διπλό περιμετρικό πλαίσιο είναι κατασκευασμένο από ελαφρύτερο κράμα, με αφαιρούμενο υποπλαίσιο, ενώ οι ζάντες είναι ακτινωτές, με tubeless ελαστικά και διαστάσεις 21” μπροστά και 18” πίσω.

Στον τομέα των αναρτήσεων, έχουμε ανεστραμμένο πιρούνι της Sachs 48mm με διαδρομή 210mm και πίσω ένα μονοσόκ αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας, που έχει επίσης διαδρομή 210mm και είναι και τα δύο πλήρως ρυθμιζόμενα.

Το σταμάτημα της μοτοσυκλέτας αναλαμβάνει η Brembo, που εξοπλίζει το LXP με τετραπίστονες δαγκάνες Stylema, οι οποίες πιάνουν σε δίσκους 320mm μπροστά και με έναν δίσκο 256mm πίσω με δισπίστονη δαγκάνα. Το LXP εξοπλίζεται επίσης με Cornering ABS.



H IMU 6 αξόνων διαχειρίζεται τέσσερις χαρτογραφήσεις (Urban, Touring, Off-Road, Custom All-Terrain), ενώ το Traction Control έχει 5 επίπεδα  για τις on-road χαρτογραφήσεις και 2 για τις Off-Road και μπορεί να απενεργοποιηθεί.

 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »