H Tinbot ES1 Pro έρχεται σε δύο εκδόσεις, On Road και Enduro, με τις διαφορές να εντοπίζονται στους τροχούς (η έκδοση Enduro έχει ακτινωτές ζάντες και ζάντες 21" μπροστά και 18" πίσω, ενώ η έκδοση On Road έχει ζάντες χυτού λαουμινίου με διαστάσεις 17" και στους δύο τροχούς), στο σύστημα μετάδοσης (ιμάντας στην On Road, αυτολιπαινόμενη αλυσίδα στην Enduro) και στο ύψος της σέλας (810mm στην On Road, 880mm στην Enduro).
H TinbotES1 Pro έχει τοποθετημένο ηλεκτροκινητήρα 11 KW που αποδίδει 370 Nm ροπή κάνοντάς την κατάλληλη για δίπλωμα της Α1 κατηγορίας ή αυτοκινήτου. Διαθέτει 3 ridingmodesEco/Drive/Sport που αυξομειώνουν την απόκριση στην απόδοση και την αυτονομία, ενώ η ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική του ταχύτητα είναι τα 115 χιλιόμετρα την ώρα. Εξοπλίζεται με δύο αποσπώμενες μπαταρίες 84V/31,5 Ah παρέχοντας σύμφωνα με τις δοκιμές μας 100 χιλιόμετρα αυτονομίας και για την πλήρη φόρτισή τους χρειάζονται 5 ώρες ενώ πετυχαίνουν το 70% σε μόλις δύο ώρες. Οι τροχοί συνδυάζονται και στις δύο εκδόσεις με ελαστικά της Kenda. Το σύστημα της πέδησης αποτελείται από δισκόφρενα εμπρός και πίσω με δίσκους 300 mm και 210 mm αντίστοιχα και σύστημα συνδυασμένη πέδησης CBS. Οι αναρτήσεις συνδυάζουν εμπρός ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι με μονό πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ πίσω ενώ το συνολικό του βάρος δεν ξεπερνά τα 134 κιλά κάνοντάς την εύκολη στο χειρισμό της.
Τα φωτιστικά σώματα της Tinbot ES1 Pro είναι τεχνολογίας Led ενώ η ενημέρωση του αναβάτη γίνεται μέσω ψηφιακής απεικόνισης που συμπεριλαμβάνει υπολογιστή ταξιδίου. Ο κεντρικός διακόπτης είναι Keyless καταργώντας το «παραδοσιακό» κλειδί ενώ στον standard εξοπλισμό περιλαμβάνεται θύρα USB για την φόρτιση κινητού τηλεφώνου και συναγερμό. Είναι διαθέσιμη σε 2 χρωματισμούς: Μαύρο και Λευκό.