Το εισαγωγικό μοντέλο της Honda στην κατηγορία των supersport, το CBR500R, δέχεται ένα σημαντικό φρεσκάρισμα στην εμφάνισή του, αλλά οι αλλαγές δεν σταματούν εκεί καθώς εξοπλίζεται με traction control και πιο πλούσιο εξοπλισμό. Η εκτενώς ανανεωμένη σχεδίαση, είναι εμπνευσμένη από τη Fireblade και περιλαμβάνει νέα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω φωτιστικό σώμα, καθώς και νέο φέρινγκ με αεροδυναμικά βοηθήματα. Νέα είναι η χαρτογράφηση του κινητήρα για βελτιστοποιημένη λειτουργία, με μέγιστη απόδοση να αγγίζει τους 48 ίππους και τα 43 Nm ροπής, ενώ για πρώτη φορά το CBR500R εφοδιάζεται με traction control με δυνατότητα απενεργοποίησης.
Σε επίπεδο εξοπλισμού έχουμε νέα, έγχρωμη TFT οθόνη 5 ιντσών και φωτιζόμενους διακόπτες, ενώ το παρόν δίνει και το σύστημα ESS (Emergency Stop Signal) που σε περίπτωση έντονου φρεναρίσματος ενεργοποιεί τα αλαρμ προειδοποιώντας τους οδηγούς που ακολουθούν. Σε επίπεδο πλαισίου και περιφερειακών δεν έχουμε αλλαγές. Το ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλιοστών και το αμορτισέρ προέρχονται από τη Showa, ενώ στον τομέα των φρένων έχουμε δυο δίσκους 296 χιλ. με 4πίστονες δαγκάνες της Nissin εμπρός και δίσκο 240 χιλ. με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω.