Honda CB650R και CBR650R

    Honda CB650R και CBR650R

    Η «γυμνή» μεσαίου κυβισμού CB650R της Honda, όπως και η αδελφή της, CBR650R, ανανεώνονται σχεδιαστικά και εμπλουτίζονται με νέες τεχνολογίες για το 24YM. Η μοναδική Neo Sports Café εμφάνιση της CB650R έχει εξελιχθεί ώστε να δίνει την εικόνα μιας πιο δυναμικής και στοχευμένης στην οδηγική απόλαυση μοτοσυκλέτας. Μεταξύ των στοιχείων που ξεχωρίζουν είναι ο νέος, κεκλιμένος προβολέας τεχνολογίας LED, τα νέα καλύμματα και το πιο αιχμηρό νέο πίσω τμήμα της μοτοσυκλέτας με επίσης νέο, πίσω φωτιστικό σώμα. Στη CBR650R, οι επανασχεδιασμένοι διπλοί προβολείς LED συνδυάζονται με ανανεωμένα πάνω και κάτω φέρινγκ που, μαζί με την ανανεωμένη σχεδίαση της ουράς, εξασφαλίζουν μυώδη εμφάνιση, με λεπτές γραμμές και ελκυστικές γωνίες που ενισχύουν το σπορ χαρακτήρα της. Και οι δύο μοτοσυκλέτες διαθέτουν νέα, έγχρωμη, οθόνη TFT 5 ιντσών σχεδιασμένη για να είναι ευανάγνωστη ακόμα και τις ημέρες με έντονη ηλιοφάνεια.  


    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

    Η CB650R και η CBR650R είναι επίσης οι πρώτες μοτοσυκλέτες της Honda που διατίθενται με την πρωτοποριακή τεχνολογία Honda E-Clutch. Πρόκειται για το πρώτο στον κόσμο, πλήρως αυτοματοποιημένο σύστημα διαχείρισης συμπλέκτη για μηχανικό κιβώτιο μοτοσυκλέτας πολλαπλών σχέσεων, που έχει σχεδιαστεί για ακόμα πιο ευχάριστη και απολαυστική οδήγηση, τόσο για τον αρχάριο όσο και για τον έμπειρο αναβάτη.
    Το σύστημα Honda E-Clutch καταργεί την ανάγκη χρήσης της μανέτας του συμπλέκτη, τόσο στα ανεβάσματα όσο και στα κατεβάσματα σχέσεων. Ο αναβάτης απλά χειρίζεται το μοχλό αλλαγής σχέσεων του κιβωτίου για ταχύτατες και αξιόπιστες αλλαγές, όπως ακριβώς και με ένα quickshifter. Κατά τη διάρκεια της αλλαγής σχέσεων, το σύστημα συνδυάζει αρμονικά μια λειτουργία τεχνητού «πατιναρίσματος», με τη διακοπή του ψεκασμού καυσίμου και τον έλεγχο του χρονισμού ανάφλεξης για την εξάλειψη των κραδασμών, με στόχο μια εξαιρετικά ομαλή εμπειρία οδήγησης.



    Η χρήση της μανέτας του συμπλέκτη δεν απαιτείται επίσης κατά την εκκίνηση ή την ακινητοποίηση της μοτοσυκλέτας. Το σύστημα Honda E-Clutch ενεργοποιείται με την εκκίνηση του κινητήρα και διαχειρίζεται ομαλά και τις δύο αυτές περιπτώσεις. Αν το επιθυμεί, ο αναβάτης μπορεί να χειριστεί κανονικά τη μανέτα του συμπλέκτη ή να απενεργοποιήσει το σύστημα, μέσω του πίνακα οργάνων.

    Σελίδα 1EICMA 2023: Tα νέα μοντέλα της Honda για το 2024
    Σελίδα 2Honda NX 500
    Σελίδα 3Honda E-Clutch
    Σελίδα 4Honda CB 1000 Hornet
    Σελίδα 5Honda CBR 600 RR
    Σελίδα 6Honda CB650R και CBR650R
    Σελίδα 7Honda CBR 500R
    Σελίδα 8Honda CBR1000RR-R Fireblade και SP
    Σελίδα 9Ηοnda Africa Twin 2024