Μετά από έξι χρόνια μακριά μας, το CBR 600RR επιστρέφει στην Ευρώπη! Η έκδοση του 2024 το μεσαίο σπορ μοντέλο της Honda αναβαθμίζεται από όλες τις απόψεις.
Ο εν σειρά τετρακύλινδρος 16βάλβιδος κινητήρας των 599cc, αποδίδει 121 ίππους στις 14.250 σ.α.λ. και 63 Nm ροπής στις 11.500 σ.α.λ.
Για να πετύχει την μεγάλη επιστροφή, το CBR 600RR άλλαξε την εισαγωγή αέρα, τους θαλάμους καύσης καθώς και τις εξαγωγές, με τη διάμετρο των πεταλούδων γκαζιού να αυξάνεται από 40 σε 44mm και οι ίδιοι οι αεραγωγοί έχουν αυξήσει την χωρητικότητά τους κατά 2,2%.
Ο χρονισμός έχει επίσης αλλάξει, με το κλείσιμο των βαλβίδων εισαγωγής και το άνοιγμα των βαλβίδων εξαγωγής να καθυστερούν κατά 5° και να έχουν διάμετρο 27,5mm και 22,5mm αντίστοιχα. Ο λόγος συμπίεσης είναι 12,2:1, κάτι που επιτυγχάνεται χάρη στα 67mm διαμέτρου και 42,5mm διαδρομής.
Το πλαίσιο είναι αλουμινένιο σωληνωτό, με το μεταξόνιο να φτάνει τα 1.370mm. Στις αναρτήσεις έχουμε το πιρούνι BPF από την Showa και ένα αμορτισέρ με Unit Pro-Link από την ίδια εταιρεία, πλήρως ρυθμιζόμενα.
Το φρενάρισμα αναλαμβάνουν δύο δίσκοι 310mm μπροστά με τετραπίστονες δαγκάνες και ένας δίσκος 220mm πίσω με μονοπίστονη δαγκάνα, οι οποίοι συνεργάζονται με Cornering ABS και λειτουργία Anti-lifting για τον πίσω τροχό. Οι ζάντες των 17” ντύνονται με ελαστικά 120/70 και 180/55.
H IMU 6 αξόνων της Bosch χειρίζεται 5 Riding Modes, με τα δύο από αυτά να είναι πλήρως ρυθμιζόμενα, ενώ τα ηλεκτρονικά περιλαμβάνουν Traction Control 9 επιπέδων, ρύθμιση απόδοσης της δύναμης 5 επιπέδων, Φρένο κινητήρα 3 επιπέδων, Wheelie Control 3 επιπέδων και standard Quickshifter.
Ο στάνταρ εξοπλισμός συμπληρώνεται από τα αεροδυναμικά φτεράκια που προσφέρουν αρνητική άντωση, μια TFT οθόνη και φουλ LED φωτισμό.