EICMA 2023: Zontes 501G
Με Traction Control και ABS που μπορούν να απενεργοποιηθούν στον πίσω τροχό. 17" μπροστινός τροχός με δύο δισκόφρενα, Tubeless ελαστικά και ακτινωτές ζάντες.
H Zontes παρουσίασε πολλά νέα μοντέλα στην διεθνή έκθεση της EICMA στο Μιλάνο και μερικά κόνσεπτ, όπως τα τρικύλινδρα 700άρια που είδαμε την προηγούμενη εβδομάδα.
Μια άλλη κατηγορία που είναι σημαντική για τη χώρα μας είναι αυτή που εμπίπτει στην κατηγορία διπλωμάτων Α2 και εκεί η Zontes έκανε ένα μεγάλο βήμα, παρουσιάζοντας έναν νέο μονοκύλινδρο κινητήρα 491cc, ο οποίος αποδίδει 47,6 ίππους (35Kw), φτάνοντας στο ανώτατο επιτρεπτό άκρο της κατηγορίας. Ο συγκεκριμένος θα τοποθετηθεί σε μια σειρά σκούτερ, με το επίκεντρο του ενδιαφέροντος εδώ να είναι το 501G, ένα Adventure σκούτερ, το οποίο φέρει κάποια ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που το διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό.
Δεν είναι όμως αυτό το μόνο νέο. Ένας ακόμα κινητήρας 498cc τοποθετείται στην γνωστή οικογένεια των Adventure μοτοσυκλετών της Zontes, την T, η οποία μεγαλώνει με τον νέο της εκπρόσωπο, το 501T. Εκτός Ευρώπης αυτός ο κινητήρας φτάνει τους 51,6 ίππους, όμως ερχόμενος εδώ, για χάρη της κατηγορίας Α2, θα αποδίδει και αυτός 35Kw, το ανώτατο όριο της κατηγορίας.
Ας δούμε λοιπόν πιο διεξοδικά τα δύο νέα μοντέλα της Zontes.
Zontes 501G
Τα τελευταία χρόνια τα «Adventure Scooter» έχουν κάνει δυναμική εμφάνιση και οι ταξινομήσεις δείχνουν ότι η αγορά βλέπει θετικά αυτό το βήμα. Έτσι και η Zontes παρουσίασε την δική της πρόταση στην κατηγορία, με το 501G να μπορεί να χαρακτηριστεί ως το πρώτο πραγματικά Adventure Scooter. Πέρα από την, χαρακτηριστική για την κατηγορία πλέον εμφάνιση, το 501G φέρει και πλούσιο εξοπλισμό, στοχοπροσηλωμένο στις Off-Road δυνατότητες, προσπαθώντας να κάνει το Adventure ένα πραγματικό χαρακτηριστικό και όχι μόνο ένα μαρκετίστικο όνομα.
Το 501G έχει αναρτήσεις με μεγάλες διαδρομές και στα δύο άκρα, με το ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι και τα δύο αμορτισέρ με εξωτερικά δοχεία αερίου να είναι πλήρως ρυθμιζόμενα. Ο μπροστινός τροχός είναι 17”, με ακτινωτές ζάντες και Tubeless ελαστικά, ενώ εξοπλίζεται με δύο δισκόφρενα, για καλύτερη απόδοση στο φρενάρισμα.
Aλλο ένα στοιχείο που τονίζει τον Adventure χαρακτήρα είναι ότι το Traction Control και το ABS μπορούνε και τα δύο να απενεργοποιηθούν στον πίσω τροχό (το ABS μπορεί να απενεργοποιηθεί και πλήρως), θυμίζοντας έτσι δυνατότητες μεγαλύτερων Adventure μοτοσυκλετών.
Αυτά πραγματοποιούνται χωρίς το 501G να χάνει τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν την κατηγορία των Scooter, όπως τον άφθονο χώρο κάτω από τη σέλα (2 full-face κράνη), Keyless σύστημα εκκίνησης, μεγάλη και άνετη σέλα και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα.
Μια νέα TFT οθόνη με δυνατότητα συνδεσιμότητας αναλαμβάνει την πληροφόρηση του αναβάτη, ενώ στον εξοπλισμό περιαλμβάνονται και προστατευτικά κάγκελα και κάμερες, το οποίο είναι το πρώτο βήμα για εγκατάσταση ακόμα πιο προηγμένων συστημάτων ασφαλείας.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Zontes 501Τ
Aλλη μια κατηγορία που κερδίζει συνεχώς έδαφος στην Ελλάδα είναι αυτή των Α2 Adventure μοτοσυκλετών. Εκεί η Zontes έχει ήδη τον εκπρόσωπό της, στο πρόσωπο του 350T2, όμως φυσικά αυτή η βάση ήταν ένα εύφορο πεδίο για την χρήση του νέου κινητήρα.
Το 501Τ ακολουθεί τις στιλιστικές γραμμές του μικρότερου αδερφού του, με τροχούς 19” και 17” εμπρός και πίσω αντίστοιχα, δύο δισκόφρενα μπροστά και ανεστραμμένο πιρούνι. Μάλιστα αυτό το τελευταίο είναι πλήρως ρυθμιζόμενο.
Κάγκελα προστασίας, οθόνη TFT και πλούσιος εξοπλισμός αναμένονται στο νέο μοντέλο, όπως είναι η στάνταρ πρακτική της Zontes.