EICMA 2024: Honda NC 750X
- Έχει εξελιχθεί ανά τα έτη και είναι αγαπητό για την πρακτικότητά του
- Νέα 5άρα TFT οθόνη, LED προβολείς και αλλαγές στην εμφάνιση
- Ελαφρύτεροι τροχοί και δύο δισκόφρενα πλέον αντί για ένα εμπρός
- Ο χαμηλόστροφος κινητήρας καίει λίγο και αποδίδει 58,6 άλογα
HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!
Έχει εξελιχθεί ανά τα έτη και είναι αγαπητό για την πρακτικότητά του
Η Honda παρουσίασε στην διεθνή Έκθεση της EICMA, το νέο NC 750Χ για το 2025 το οποίο δεν δέχεται ριζικές αλλαγές, αλλά έχει αναβαθμιστεί σημαντικά και στοχευμένα σε σημεία. Ο λόγος που έχει αγαπηθεί από το μοτοσυκλετιστικό κοινό είναι ο κινητήρας του που προσφέρει οδηγική απόλαυση, χωρίς να έχει εντυπωσιακές επιδόσεις, ενώ η έκδοση με αυτόματο κιβώτιο DCT την κάνει εξαιρετικά ευκολοδήγητη. Από το 2012 που πρωτοκυκλοφόρησε έχει αναβαθμιστεί αρκετές φορές: Το 2014 αυξήθηκε ο κυβισμός του από 670 στα 745cc, το 2016 δέχθηκε Facelift, νέα όργανα, απέκτησε το DCT κιβώτιο και LED φωτισμό, το 2018 απέκτησε το σύστημα HSTC (Honda Selectable Torque Control), το 2021 καλύτερες επιδόσεις, μείωση 6 κιλών και χαμηλότερη σέλα κατά 30χλστ. Το 2025 λοιπόν δέχεται μικρές αλλαγές που το βελτιώνουν ακόμα περισσότερο.
Νέα 5άρα TFT οθόνη, LED προβολείς και αλλαγές στην εμφάνιση
Αρχικά τα πλαϊνά πλαστικά πάνελ όπως επίσης και αυτά που βρίσκονται στην ουρά έχουν ανασχεδιαστεί, φρεσκάροντας την εικόνα του μοντέλου, ενώ είναι επίσης πιο εύκολα στην αφαίρεση διευκολύνοντας τις διαδικασίες συντήρησης της μοτοσυκλέτας. Ο εμπρός αποθηκευτικός χώρος έχει επίσης ραφιναριστεί και όπως γνωρίζουμε με χωρητικότητα 23 λίτρων μπορεί να χωρέσει ένα Full Face κράνος και βρίσκεται εκεί που θα περίμενε κανείς να υπάρχει ένα ρεζερβουάρ. Ο LED προβολέας είναι επίσης ανασχεδιασμένος και η 5άρα TFT οθόνη με συνδεσιμότητα και Honda RoadSync είναι ολοκαίνουρια.
Ελαφρύτεροι τροχοί και δύο δισκόφρενα πλέον αντί για ένα εμπρός
Στα τεχνικά της μέρη, η νέα NC 750X δέχεται αναβαθμίσεις στο αυτόματο 6τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που θα κάνουν πιο ομαλή και ακριβή την απόκριση του γκαζιού σε χαμηλές ταχύτητες κάτω από τα 10χλμ/ω. Αυτό είναι εξαιρετικά χρήσιμο για την αστική οδήγηση που σταματάς και ξεκινάς συνεχώς, ενώ χρειάζεται να ελιχθείς ανάμεσα από την κίνηση. Εμπρός το σύστημα πέδησης αποκτά πλέον 2 δίσκους αντί για έναν, στα 296χλστ με διπίστονες ακτινικές δαγκάνες, ενώ οι τροχοί είναι ελαφρύτεροι. Πιο συγκεκριμένα είναι φυσικά χυτοί αλουμινένιοι 17 ιντσών και είναι κατά 1,8 κιλά ελαφρύτεροι στο σύνολο και αντισταθμίζουν το βάρος που έχει προστεθεί από τον δεύτερο δίσκο εμπρός. Η μείωση των στροφικών μαζών μάλιστα είναι πολύ σημαντική βελτιώνοντας την σβελτάδα της μοτοσυκλέτας τόσο στις επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις όσο και στο πλάγιασμα. Τα ελαστικά είναι διαστάσεων 120/70 και 160/60 εμπρός και πίσω. Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο έχει γεωμετρία που ευνοεί την σταθερότητα με γωνία κάστερ 27° ενώ τα 214 κιλά με γεμάτη την μοτοσυκλέτα κατανέμονται 48% εμπρός και 52% πίσω.
Ο χαμηλόστροφος κινητήρας καίει λίγο και αποδίδει 58,6 άλογα
Έχουμε όλα τα τεχνικά στοιχεία για το NC 750X του 2025, ξεκινώντας με τον παράλληλο, δικύλινδρο κινητήρα 745cc με διαστήματα ανάφλεξης 270° που έχει 2 βαλβίδες ανά κύλινδρο και έναν επικεφαλής εκκεντροφόρο. Χαρακτηρίζεται από την μεγάλη διαδρομή των εμβόλων, με τα κυβικά του να "βγαίνουν" από διάμετρο και διαδρομή στα 77×80χλστ, κάνοντας τον κινητήρα πολύ ροπάτο στα χαμηλά. Η μέγιστη απόδοση των 58,6 ίππων έρχεται στις 6.750σαλ ενώ η ροπή των 69Nm έρχεται από τις 4.750σαλ μόλις. Η κατανάλωσή του είναι πολύ χαμηλή στα 28,6 χιλιόμετρα ανά λίτρο σύμφωνα με την εταιρεία δίνοντάς του μία αυτονομία περισσότερων από 400 χιλιομέτρων με το ρεζερβουάρ 14 λίτρων, που βρίσκεται κάτω από την σέλα. Η τελική του φτάνει τα 170χλμ/ω για την χειροκίνητη έκδοση και στα 170χλμ/ω για την DCT, ενώ διαθέτει 5 διαφορετικά Riding Modes που επηρεάζουν την ισχύ του κινητήρα, την απόκριση και το φρένο κινητήρα. Το Traction Control ρυθμίζεται σε 3 επίπεδα και για το 2025 η μοτοσυκλέτα θα είναι διαθέσιμη σε 4 νέα χρώματα.