Η σέλα έχει μαλακό και πλούσιο αφρώδες και είναι μια θετική νότα στην προσφερόμενη άνεση.

Η σέλα έχει μαλακό και πλούσιο αφρώδες και είναι μια θετική νότα στην προσφερόμενη άνεση.

Η μπαταρία μπορεί να φορτίσει και στο scooter, με την υποδοχή ρεύματος στην ποδιά. Διακρίνεται και το επίπεδο πάτωμα εδώ.

Η μπαταρία μπορεί να φορτίσει και στο scooter, με την υποδοχή ρεύματος στην ποδιά. Διακρίνεται και το επίπεδο πάτωμα εδώ.

Η μπαταρία (ή μπαταρίες) του S3 μπαίνουν κάτω από την σέλα. Αν χρησιμοποιείτε μία, μένει και αρκετός αποθηκευτικός χώρος.

Η μπαταρία (ή μπαταρίες) του S3 μπαίνουν κάτω από την σέλα. Αν χρησιμοποιείτε μία, μένει και αρκετός αποθηκευτικός χώρος.

Η θήκη για αντικείμενα διακρίνεται αριστερά, μαζί με την παροχή ρεύματος USB. Στο κέντρο βρίσκεται ο αναδιπλούμενος γάντζος.

Η θήκη για αντικείμενα διακρίνεται αριστερά, μαζί με την παροχή ρεύματος USB. Στο κέντρο βρίσκεται ο αναδιπλούμενος γάντζος.

Αυτά είναι τα χειριστήρια του scooter.

Αυτά είναι τα χειριστήρια του scooter.

Αυτά είναι τα χειριστήρια του scooter.

Αυτά είναι τα χειριστήρια του scooter.

Η οθόνη LCD απεικονίζει βασικές ενδείξεις, όπως ταχύτητα, ώρα διαδρομής, θερμοκρασία περιβάλλοντος και στάθμη μπαταρίας. Θα θέλαμε να μην μηδενίζει το trip, κάθε φορά που κλείνεις τον κεντρικό διακόπτ

Η οθόνη LCD απεικονίζει βασικές ενδείξεις, όπως ταχύτητα, ώρα διαδρομής, θερμοκρασία περιβάλλοντος και στάθμη μπαταρίας. Θα θέλαμε να μην μηδενίζει το trip, κάθε φορά που κλείνεις τον κεντρικό διακόπτη.

  • Η σέλα έχει μαλακό και πλούσιο αφρώδες και είναι μια θετική νότα στην προσφερόμενη άνεση.
  • Η μπαταρία μπορεί να φορτίσει και στο scooter, με την υποδοχή ρεύματος στην ποδιά. Διακρίνεται και το επίπεδο πάτωμα εδώ.
  • Η μπαταρία (ή μπαταρίες) του S3 μπαίνουν κάτω από την σέλα. Αν χρησιμοποιείτε μία, μένει και αρκετός αποθηκευτικός χώρος.
  • Η θήκη για αντικείμενα διακρίνεται αριστερά, μαζί με την παροχή ρεύματος USB. Στο κέντρο βρίσκεται ο αναδιπλούμενος γάντζος.
  • Αυτά είναι τα χειριστήρια του scooter.
  • Αυτά είναι τα χειριστήρια του scooter.
  • Η οθόνη LCD απεικονίζει βασικές ενδείξεις, όπως ταχύτητα, ώρα διαδρομής, θερμοκρασία περιβάλλοντος και στάθμη μπαταρίας. Θα θέλαμε να μην μηδενίζει το trip, κάθε φορά που κλείνεις τον κεντρικό διακόπτ

Ανεση-εργονομία

Στην θέση οδήγησης, θα εκτιμήσεις το σωστό πλάτος του τιμονιού, το οποίο εξασφαλίζει όχι απλά ξεκούραστη θέση για τα χέρια, αλλά και υψηλό επίπεδο ελέγχου. Το ύψος της σέλας, ωστόσο, είναι αρκετά χαμηλό σε σχέση με το πάτωμα, με αποτέλεσμα τα γόνατα να βρίσκονται ψηλότερα και πιο κλειστά από το ιδανικό. Σε συνδυασμό με την μικρών διαστάσεων σέλα, το S3 θα χρησιμοποιηθεί ευκολότερα από έναν αναβάτη –ή και δύο, αν ο συνεπιβάτης δεν είναι πολύ μεγαλόσωμος. Πάντως, το σχετικά μαλακό αφρώδες της σέλας αντισταθμίζει τα πράγματα προσφέροντας μια καλή στήριξη για τον αναβάτη. Στα ατού κατατάσσεται και το αρκετά μεγάλο επίπεδο πάτωμα. Στην εσωτερική κεντρική ποδιά, υπάρχει γάντζος για περαιτέρω στήριξη οποιουδήποτε αντικειμένου. Στο αριστερό κομμάτι της ποδιάς, θα βρείτε μια θήκη για μικροαντικείμενα, με μια θύρα παροχής ρεύματος USB ακριβώς από πάνω, για κινητό τηλέφωνο ή άλλη ηλεκτρονική συσκευή.


Η μπαταρία μπορεί να φορτίσει και στο scooter, με την υποδοχή ρεύματος στην ποδιά. Διακρίνεται και το επίπεδο πάτωμα εδώ.

Η μπαταρία μπορεί να φορτίσει και στο scooter, με την υποδοχή ρεύματος στην ποδιά. Διακρίνεται και το επίπεδο πάτωμα εδώ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Κάτω από την σέλα βρίσκεται ο χώρος των μπαταριών: Το S3 μπορεί να φέρει ταυτόχρονα μέχρι και 2, ενώ η αλλαγή μεταξύ τους είναι πανεύκολη. Ο χώρος που απομένει, μπορεί να φιλοξενήσει και μερικά αντικείμενα ακόμα, ενώ αν χρησιμοποιείτε μια μπαταρία, τότε η χωρητικότητα αυξάνεται σημαντικά -  αν και, λόγω σχήματος, δεν θα χωρέσει κάποιο κράνος. Στο «κόκπιτ», τα χειριστήρια και οι διακόπτες καλύπτουν τις απαραίτητες λειτουργίες, ενώ στην δεξιά χειρολαβή υπάρχει και διακόπτης φώτων. Εκεί φιλοξενείται και ο περιστροφικός διακόπτης, με τον οποίο επιλέγεις την «χαρτογράφηση» του μοτέρ, από το 1 μέχρι το 3.

Η μπαταρία (ή μπαταρίες) του S3 μπαίνουν κάτω από την σέλα. Αν χρησιμοποιείτε μία, μένει και αρκετός αποθηκευτικός χώρος.

Η μπαταρία (ή μπαταρίες) του S3 μπαίνουν κάτω από την σέλα. Αν χρησιμοποιείτε μία, μένει και αρκετός αποθηκευτικός χώρος.

 

Σελίδα 1ESF S3 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση-ποιότητα
Σελίδα 3Ανεση-εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας-περιφερειακά
Σελίδα 5Στο δρόμο
Σελίδα 6Η άποψη μας
Σελίδα 7Τεχνικά χαρακτηριστικά