Στο δρόμο

    Στο δρόμο

    Με ένα ηλεκτρικό scooter σαν το S3, η καθημερινή μετακίνηση μπορεί να γίνει απροσδόκητα ευχάριστη, όταν μπείτε στο «πνεύμα» της. Στο άνοιγμα του γκαζιού ο ηλεκτροκινητήρας εκκινεί ζωηρά, ενώ αν ζητήσετε την πλήρη ισχύ του, θα ανταποκριθεί ανάλογα, ανεξάρτητα με το power mode που θα έχετε επιλέξει. Αν και η απόκριση του γκαζιού έχει περιθώρια βελτίωσης στα σημεία, όπως π.χ. σε μικρά διαδοχικά κλεισίματα και ανοίγματα, η λειτουργία του μοτέρ είναι γενικά απροβλημάτιστη. Η μετακίνηση σε «αστικές» ταχύτητες είναι απρόσκοπτη, ενώ με το μικρό του μέγεθος και την υψηλή ευελιξία του, το S3 ξεφεύγει από την κυκλοφοριακή… παράνοια, εν ριπή οφθαλμού. Αξίζει να σημειώσουμε ότι η ισχύς των 2,7 ίππων δεν αποτελεί τροχοπέδη όταν το S3 θα κληθεί να ανέβει πιο έντονες ανηφόρες, τις οποίες απλά θα αντιμετωπίσει μειώνοντας ταχύτητα, ενώ το scooter απέδειξε στην πράξη ότι δεν δυσκολεύεται ούτε σε δικάβαλο. Με ένα «τσίμπημα» στις μανέτες των φρένων ενεργοποιείται η ανάκτηση ενέργειας, επιβραδύνοντας το scooter και επιστρέφοντας ρεύμα στην μπαταρία. Όταν έρθει η ανάγκη για πιο έντονο φρενάρισμα, οι δύο δίσκοι προσφέρουν ασφαλή επιβράδυνση, με υψηλή ισχύ και ικανοποιητική αίσθηση στην μανέτα.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


    Η λειτουργία των αναρτήσεων του S3 είναι κάπως νευρική, με αποτέλεσμα ο αναβάτης να αισθάνεται τις κακοτεχνίες του δρόμου περισσότερο από το ιδανικό –εμείς, βρήκαμε ότι η συμπεριφορά βελτιώθηκε ρυθμίζοντας την προφόρτιση των πίσω ελατηρίων, στο πιο «μαλακό» επίπεδο.  Με εξαίρεση το συγκεκριμένο παράπονο, η ποιότητα κύλισης γενικότερα κρίνεται ως καλή, ενώ η αίσθηση πρόσφυσης και η ακρίβεια των χειρισμών εξασφαλίζονται στο ακέραιο, υπογραμμίζοντας την αποτελεσματικότητα του S3 ως scooter πόλης.
     

    Σελίδα 1ESF S3 - Test
    Σελίδα 2Εμφάνιση-ποιότητα
    Σελίδα 3Ανεση-εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας-περιφερειακά
    Σελίδα 5Στο δρόμο
    Σελίδα 6Η άποψη μας
    Σελίδα 7Τεχνικά χαρακτηριστικά