Το S3 εξοπλίζεται με έναν hub-center ηλεκτροκινητήρα της Bosch, που αποδίδει 2.000 Watt ή 2,7 ίππους. Τα κλασικά πλεονεκτήματα ενός hub-center μοτέρ, δηλαδή η ήσυχη λειτουργία και η ισχυρή ροπή στο γκάζι, δίνουν το παρόν και εδώ. Το S3 μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα μέχρι 45 χλμ/ώρα, άρα κατατάσσεται σε δίκυκλο ανάλογο με «50άρι» και έτσι, μπορεί να το οδηγήσει κάτοχος ΑΜ ή και διπλώματοςΒ-αυτοκινήτου, βάσει της νέας νομοθεσίας. Το scooter φέρει 3 επιλογές ισχύος, που ρυθμίζουν την ισχύ του μοτέρ αλλά και την τελική ταχύτητα, με την επιλογή 3 να απελευθερώνει πλήρως το μοτέρ μέχρι τα 45 χλμ/ώρα.
To S3 διατίθεται σε 4 εκδόσεις, ανάλογα με τις μπαταρίες που φέρει. Εμείς, είχαμε στην διάθεση μας την έκδοση με την μονή μπαταρία των 23,4 Ah. Μετρώντας αυτονομία, καταφέρναμε σταθερά να ξεπερνάμε τα 60 χιλιόμετρα και μάλιστα, στην επιλογή ισχύος 3. Έτσι, αυτονομία της τάξης των 60-70 χλμ ανά φόρτιση, με μία μπαταρία, είναι εφικτή, ενώ διπλασιάζεται πανεύκολα με δεύτερη μπαταρία. Αν χρησιμοποιείτε τις λιγότερο ενεργειακά απαιτητικές ρυθμίσεις 1 και 2, τότε η αυτονομία θα ανέβει ακόμα περισσότερο.
Οι μπαταρίες επαναφορτίζονται είτε με αφαίρεση τους, είτε πάνω στο scooter, αν συνδέσετε απευθείας τον φορτιστή στην υποδοχή, που βρίσκεται κάτω από την σέλα, στην ποδιά. Μια επαναφόρτιση από άδεια μπαταρία, χρειάζεται περίπου 5 ώρες. Μάλιστα, υπολογίζοντας το κόστος φόρτισης με βάση τις ισχύουσες τιμές ρεύματος, τα 60 χιλιόμετρα θα σας «κοστίσουν» μόλις 0,30 ευρώ. Η διαφορά τιμής χρήσης σε σχέση με την βενζίνη, ακόμα και με την μικρότερη κατανάλωση που έχουμε μετρήσει ποτέ (1,8 λτ/100 χλμ) είναι μεγάλη: Το δίκυκλο βενζίνης χρειάζεται 2,40 ευρώ σε καύσιμο, για την ίδια απόσταση, με τις τωρινές τιμές. Δηλαδή, 8 φορές παραπάνω… Το S3 χρησιμοποιεί τροχούς των 10 ιντσών, ενώ φέρει αναρτήσεις τηλεσκοπικού πιρουνιού εμπρός και δύο αμορτισέρ πίσω, τα οποία ρυθμίζονται και στην προφόρτιση ελατηρίου.