Τεχνικά
Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, V2 75o, Y/Ψ, 8β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
1.050 |
Διάμετρος x
Διαδρομή (χλστ.) |
103 x 63 |
Συμπίεση (:1) |
13 |
Ισχύς
(ίπποι/σ.α.λ.) |
93,8 |
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
7,6 |
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
23 |
Κατανάλωση
(λίτρα/100χλμ.) |
7,2 |
Βάρος, πλήρες
(kg) |
230 |
Τελική Ταχύτητα
(χλμ./ώρα) |
220 |
|
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις Ε |
Ανεστραμμένο, 43 χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) |
185 |
Αναρτήσεις Π |
Αμορτισέρ , ΠΕ, ΑΕ |
Διαδρομή |
190 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ /320, 4πίστονες δαγκάνες |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ /267, διπίστονη δαγκάνα |
|
|
Τροχοί-Ελαστικά
|
|
Ελαστικό Ε |
110/80-19 |
Ελαστικό Π |
150/70-17 |
|
|
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
Δ.Α. |
Πλάτος (χλστ.) |
Δ.Α. |
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.560 |
Ύψος σέλας
(χλστ.) |
850 |
|
|
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ/Υ |
Traction
Control/Ρυθμ. |
Υ/Υ |
Στροφόμετρο |
Υ |
Immobiliser |
Y |
Υπολογιστής
ταξιδιού |
Y |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Y |
Δείκτης βενζίνης |
Y |
Δείκτης
θερμοκρασίας |
Y |
Θερμοκρασία
περιβάλλοντος |
Y |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Υ/Y |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες Σ/Φ |
Υ/Υ |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Κεντρικό σταντ |
Ν |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ/Υ |
Ρυθμιζόμενες
αναρτήσεις Ε/Π |
Ν/Υ |
Θα έρθουν στην Ελλάδα οι AI κάμερες ή θα μείνουμε στα… μπλόκα;
Οι μεγαλύτεροι κινητήρες σε δύο τροχούς στην αγορά
Platum E-Moped 500: Ηλεκτρικό δίτροχο «500αράκι» με αυτονομία 110 χλμ
Voge RR500: Νέος τετρακύλινδρος σπορ σίφουνας 475 κ.εκ. με τελική 220 χλμ/ώρα
Test Seventy Degrees SD-BC10: Πες «αντίο» στα κορδόνια
Έρχεται το Best Moto 2025: Ψήφισε πρώτος & κέρδισε ένα QJMOTOR SRT 700 SX
Yamaha MT-03 2025: Ανακοινώθηκε η τιμή της
KTM Orange Safety Tour: Έναρξη στο Ηράκλειο με την Η-Κ
Haru: Το ρομποτάκι τής Honda στο πλευρό των παιδιών σε μακροχρόνια θεραπεία
Όσα πρέπει να ξέρεις για το φίλτρο αέρα
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr