Θα λέγεται GSX-S 1000GX+. Δύο βαλίτσες 36 λίτρων στον στάνταρ εξοπλισμό. Δεν έχει ανακοινωθεί η τιμή του στην Ελλάδα. Στην Αγγλία είναι περίπου 200 ευρώ κάτω από το να βάλεις βαλίτσες στην απλή έκδοση.
H Suzuki ανακοίνωσε την έλευση μιας νέας έκδοσης του GSX-S 1000GX+, η οποία θα είναι εφοδιασμένη με πλαϊνές βαλίτσες στον στάνταρ εξοπλισμό.
Πρόκειται για δίχρωμες βαλίτσες (με τα χαρακτηριστικά καπάκια που βάφονται στο χρώμα της μοτοσυκλέτας), χωρητικότητας 36 λίτρων. Στην Ελλάδα δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα η έλευση αυτής της έκδοσης – άρα αντίστοιχα ούτε και η τιμή της – όμως στην Αγγλία μέσω της αγοράς αυτής της έκδοσης, ο αναβάτης γλιτώνει λίγο πάνω από 200 ευρώ σε σχέση με την εναλλακτική επιλογή του να αγοράσει την απλή έκδοση του GSX-S 1000GX και την μετέπειτα τοποθέτηση πλαϊνών βαλιτσών.
Στην ανακοίνωση αναφέρεται ότι δεν αλλάζει κάτι άλλο στο μοντέλο σε σχέση με την απλή έκδοση.
Η Suzuki παρουσίασε στην έκθεση του Μιλάνου ένα ολοκαίνουργιο sport touring μοντέλο, το οποίο συμπληρώνει τη γκάμα την GSX και κατ επέκταση μοιράζεται το ίδιο μηχανικό σύνολο των 999κ.εκ. Ο τετρακύλινδρος σε σειρά κινητήρας αποδίδει 153 ίππους στις 11.000σαλ. με μέγιστη ροπή 106ΝΜ στις 9.250σαλ. και συμμορφώνεται με τις προδιαγραφές Euro5.
Το αλουμινένιο πλαίσιο συνεργάζεται με αλουμινένιο ψαλίδι το οποίο προέρχεται από το GSX-S 1000. Το μεγάλο νέο όμως, είναι ότι το GSX-S1000GS είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα της Suzuki που υιοθετεί το αναβαθμισμένο σύστημα ηλεκτρονικής ανάρτησης της Suzuki (SAES). Το σύστημα έχει αναπτυχθεί πάνω στην πλατφόρμα της Showa και είναι ειδικά κατασκευασμένο για το συγκεκριμένο μοντέλο. Φέρει ανεστραμμένο πιρούνι SFF-CA και μονοσόκ αμορτισέρ BFRClite. Το SAES, εκτός από τις πληροφορίες που λαμβάνει μέσω της IMU, χρησιμοποιεί ειδικούς αισθητήρες υψηλής πίεσης που είναι τοποθετημένοι στις αναρτήσεις, για να ρυθμίζει συνεχώς την απόσβεση σε πραγματικό χρόνο. Ηλεκτρονικά ελεγχόμενη είναι επίσης και η προφόρτιση του πίσω αμορτισέρ.
Στις λειτουργίες της ανάρτησης περιλαμβάνονται επίσης το Suzuki Floating Ride Control (SFRC) που βελτιώνει την άνεση συγκριτικά με τις αλλαγές που συμβαίνουν κάθε στιγμή στο οδόστρωμα, το Suzuki Velocity Dependent Control (SVDC) που παρακολουθεί την ταχύτητα της μοτοσυκλέτας και διαμορφώνει ανάλογα τις ρυθμίσεις της ανάρτησης και το Suzuki damping Control (SDDC) που ελέγχει την πίεση της απόσβεση για να μειώσει τις αναπηδήσεις.
Οι τροχοί είναι 17 ιντσών και τυλίγονται από ελαστικά Dunlop Sportmax Roadsport 2 σε διαστάσεις 120/70 και 190/50 . Το σύστημα πέδησης εξοπλίζεται με δίσκους 310 χιλιοστών και ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo, ενώ το ABS διαθέτει και cornering λειτουργία. Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 19 λίτρα και τον συνολικο βάρος της μοτοσυκλέτας ανέρχεται στα 232 κιλά.
Το εργονομικό τρίγωνο είναι σχεδιασμένο για να προσφέρει άνεση στα ταξίδια. Έτσι τα μαρσπιέ είναι 15χιλ. χαμηλότερα και το τιμόνι είναι τοποθετημένο πιο πίσω και 48χιλ. ψηλότερα σε σχέση με το GSX-S1000GT. Η σέλα απέχει 845 χιλιοστά από το έδαφος.
Το φαρδύ φέρινγκ σε συνδυασμό με τις χούφτες και της ρυθμιζόμενη σε 3 θέσεις ζελατίνα, προσφέρουν μεγαλύτερη αεροδυναμική προστασία. Για τη μείωση των κραδασμών, το τιμόνι φέρει ελαστικά παρεμβύσματα, ενώ η σέλα έχει περισσότερο αφρώδες και μεγαλύτερο πάχος κατά 15 χιλιοστά σε σχέση με το GSX-S1000GT. Η ουρά διαθέτει υποδοχές για πλαϊνές βαλίτσες, ενώ η σχάρα είναι στο στάνταρ εξοπλισμό.
Η σουίτα των ηλεκτρονικών είναι πλήρης και ελέγχεται από μια IMU 6 αξόνων της Bosch. Το Suzuki Drive Mode Selector Alpha (SDMS-a) προσφέρει 3 προεπιλεγμένες χαρτογραφήσεις κινητήρα(Active, Basic, Comfort) με διαφορετικά χαρακτηριστικά απόδοσης και διαφορετικές ρυθμίσεις για το traction control (7 επίπεδα και με δυνατότητα απενεργοποίησης), το anti-wheelie, το torque control και τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις (hard, medium, soft, custom). Στάνταρ έρχονται το quickshifter 2 κατευθύνσεων, το σύστημα anti-lift για τον πίσω τροχό και το cruise control.
Η πληροφόρηση του οδηγού γίνεται μέσω μιας έγχρωμης TFT οθόνης 6,5 ιντσών με επιλογές συνδεσιμότητας μέσω Bluetooth και μέσω του Suzuki MySpin να υπάρχει η δυνατότητα για απεικόνιση εφαρμογών από το smartphone κατευθείαν στην οθόνη.