Η διαδικασία της εξυπηρέτησης του πελάτη μετά την πώληση είναι μια διαρκής μάχη για όλους τους κατασκευαστές. Όσο δυνατό και καλά οργανωμένο και να είναι το δίκτυο μιας εταιρείας, πάντα υπάρχει περιθώριο βελτίωσης και πάντοτε θα απαιτείται η συντήρηση του ίδιου του δικτύου ώστε αυτό να λειτουργεί τόσο υποδειγματικά όσο εξαρχής σχεδιάστηκε.
Ένα βασικό εργαλείο για τις εταιρείες είναι η συνεχής παρακολούθηση. Όλοι οι συνεργάτες της KYMCO υπόκεινται σε ελέγχους ώστε να εξασφαλιστεί πως τηρούν τα υψηλά στάνταρ που τίθενται, ενώ παράλληλα οι έρευνες στους τελικούς καταναλωτές -στους πελάτες- εξασφαλίζουν σε δεύτερο επίπεδο πως όλα λειτουργούν ως οφείλουν εντός του δικτύου.
Παράλληλα, από την πλευρά της εταιρείας, ένα ακόμη εργαλείο είναι η ενημέρωση. Με αυτή η KYMCO διατηρεί τους συνεργάτες της σε υψηλό επίπεδο τεχνογνωσίας, ενώ έτσι συντηρεί και την καλή οργάνωση του δικτύου. Παράλληλα, αποδέκτες της ενημέρωσης είναι και οι πελάτες, καθώς μέσω τηλεφωνικών μηνυμάτων, μέσω της επίσημης ιστοσελίδας αλλά και από τα μέσων κοινωνικής δικτύωσης η KYMCO φροντίζει να διανέμει την απαραίτητη, επίσημη εργοστασιακή πληροφορία προς κάθε ενδιαφερόμενο. Είπαμε, διαφάνεια. Σε όλα, και προς όλους.