Ετοιμάζεται η νέα CFMoto 675NK

Ετοιμάζεται η νέα CFMoto 675NK
3 Φωτογραφίες »

Ακολουθώντας τη supersport 675SR-R, η νέα σπορ γυμνή με τον ίδιο κινητήρα εμφανίστηκε ινκόγκνιτο στους δρόμους της Κίνας.
-Νέο γυμνό CFMoto 675NK με τρικύλινδρο κινητήρα
-674cc, 95 ίπποι και 200km/h τελικής ταχύτητας
-Βάρος 189 κιλών, σύγχρονος και πλούσιος εξοπλισμός
-Ο ανταγωνιστής της Trident έρχεται το 2025;

Νέο γυμνό CFMoto 675NK με τρικύλινδρο κινητήρα

Η CFMoto παρουσίασε τον νέο τρικύλινδρο κινητήρα στην EICMA 2023. Το 2024 θα ακολουθήσει η σπορ CFMoto 675 SR-R που θα φοράει τον κινητήρα αυτό. Και συνεχίζουμε με μια γυμνή, τη CFMoto 675 NK. Μετά την κυκλοφορία του πλήρως ντυμένου σπορ CFMoto 675 SR-R στην Ασία και στις ΗΠΑ, οι πρώτες κατασκοπευτικές φωτογραφίες και τα βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά του συγγενικού γυμνού CFMoto 675 NK είναι πλέον διαθέσιμα. Τον Οκτώβριο του 2024 καταχωρήθηκε επίσημα στην Κίνα ως μοντέλο προς παραγωγή και μόλις φωτογραφήθηκε από τον κατασκοπευτικό φακό στους δρόμους της χώρας.

674cc, 95 ίπποι και 200km/h τελικής ταχύτητας

Ο κινητήρας τριών κυλίνδρων της CFMoto 675 NK, με ακριβώς 674cc, έχει επίσης δηλωμένη ισχύ 95 ίππων. Είναι σχεδόν βέβαιο πως θα έχει τις ίδιες βασικές ρυθμίσεις με το σπορ μοντέλο 675 SR-R. Ωστόσο θα ήταν λογικό να έχει δεχθεί τροποποιήσεις στην ισχύ και στη ροπή, όχι απαραίτητα στους απόλυτους αριθμούς αλλά στον τρόπο απόδοσής τους και στις στροφές που αυτά εμφανίζονται. Από την άλλη πλευρά, ο σύχρονος αυτός κινητήρας έχει σίγουρα τη δυνατότητα για υψηλότερες στροφές και κατά συνέπεια και για υψηλότερη ισχύ. Διαθέτει κλασική ρύθμιση στροφάλου στις 120 μοίρες, δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής (DOHC) και τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο. Με βάρος τα 54 κιλά, πρόκειται για έναν από τους ελαφρύτερους της κατηγορίας του. Η Bosch παρέχει την τεχνολογία του ψεκασμού εισαγωγής. Με τους 95 ίππους, η ακάλυπτη 675 NK φτάνει σύμφωνα με τις εργοστασιακές ανακοινώσεις τα 200km/h μέγιστης ταχύτητας.

Βάρος 189 κιλών, σύγχρονος και πλούσιος εξοπλισμός

Στο πλαίσιο της φημολογούμενης CFMoto 675 NK διακρίνεται το ήδη γνωστό πλαίσιο της σπορ CFMoto 675 SR-R: ατσάλινο πλαίσιο, αλουμινένιο ψαλίδι, ανεστραμμένο μπροστινό πιρούνι, ντεπόζιτο χωρητικότητας 15 λίτρων και διπλά δισκόφρενα, όλα αυτούσια από την 675SR-R. Μοναχά το «ντύσιμο» άλλαξε (δηλαδή αφαιρέθηκε) και έτσι λείπουν τα μπροστινά και τα πλαϊνά πλαστικά, ενώ έχει αλλάξει και το τιμόνι σε κλασικό στρητάδικο. Έτι είναι κατά 6 κιλά ελαφρύτερη και ζυγίζει σύμφωνα με τις εργοστασιακές ανακοινώσεις 189kg. Όσον αφορά τον εξοπλισμό, φαίνεται να ακολουθεί τα σύγχρονα πρότυπα της CFMoto: ABS, σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, quickshifter, φώτα LED και έγχρωμη οθόνη με συνδεσιμότητα Bluetooth.

Ο ανταγωνιστής της Trident έρχεται το 2025;

Μεγαλύτερος ανταγωνιστής της CFMoto 675 NK φαίνεται πως θα είναι η Triumph Trident 660, συγκριτικά με την οποία διαθέτει όμοια διάταξη κινητήρα, αλλά περισσότερη ιπποδύναμη. Το πιθανότερο είναι πως η CFMoto θα παρουσιάσει τόσο την 675 SR-R όσο και την 675 NK τον Νοέμβριο του 2024 στην προσεχή έκθεση της EICMA. Χωρίς φυσικά να έχουν γίνει ακόμη γνωστά τα ακριβή στοιχεία της διαθεσιμότητας και της τιμής, αν τα πράγματα συνεχίσουν όπως φαίνεται, και τα δύο μοντέλα θα πρέπει να διατεθούν σύντομα στην Ευρώπη και στην Ελλάδα, από τις αρχές του 2025.