Γιατί δεν μπορεί κανείς να χτυπήσει το Beverly;
Έχοντας στρογγυλοκαθίσει στην πρώτη θέση των πωλήσεων στα scooter 300 και 400cc, το Beverly αναδεικνύει όλα εκείνα τα προτερήματα που πρέπει να έχει ένα scooter ώστε να θεωρείται πετυχημένο.
Πρώτο σε πωλήσεις με προσιτή τιμή και καλή μεταπωλητική αξία
Αδιαμφισβήτητος κυρίαρχος στον πίνακα ταξινομήσεων τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας, το Piaggio Beverly παρακολουθεί τους σφετεριστές του να ψάχνουν μάταια τρόπο να το εκθρονίσουν. Τα 23 χρόνια ιστορίας του αποδεικνύουν ότι η Piaggio ξέρει να φτιάχνει scooter πρωταθλητές, γεγονός που αποτυπώνεται και στον πίνακα πωλήσεων, εκεί που το Beverly βρίσκεται σταθερά πρώτο στα scooter 300-400 κυβικών τόσο το 2023 όσο και το πρώτο τετράμηνο του 2024. Βασικό ατού του, εκτός των άλλων προσόντων, η προσιτή τιμή του και η καλή μεταπωλητική αξία, στοιχεία που έχουν καθιερώσει το Beverly ως best seller στη συνείδηση του Ελληνικού κοινού.
Αξεπέραστο Ιταλικό design και ποιότητα
Σημαντικός παράγοντας επιλογής αποτελεί η σχεδίαση και το Beverly έχει τον τρόπο να χτυπάει στο συναίσθημα του αναβάτη. Γιατί εκτός από το να είναι καλό πρέπει και να αρέσει και αν κρίνουμε από τις πωλήσεις όλα αυτά τα χρόνια, φαίνεται να αρέσει πολύ. Μοντέρνα αισθητική με δυναμικά χαρακτηριστικά και luxury πινελιές συνθέτουν ένα σύνολο που δεν περνάει απαρατήρητο και είναι από τα ομορφότερα της αγοράς. Παράλληλα, το Beverly είναι ένα αρκετά ποιοτικό scooter που αποπνέει premium αέρα, γεγονός που επιβραβεύεται και από την εμπιστοσύνη του κόσμου όλα αυτά τα χρόνια.
Με τη χαμηλότερη κατανάλωση το 300αρι, με υγρό πολύδισκο συμπλέκτη το 400αρι
Το Piaggio Beverly έρχεται σε δύο εκδόσεις με κινητήρες υψηλής απόδοσης HPE (High Performance Engine) 300 και 400κ.εκ. οι οποίοι πληρούν και τις Euro5 προδιαγραφές. Αμφότεροι μονοκύλινδροι με ιπποδύναμη 25,8 και 35,4 ίππων αντίστοιχα, διακρίνονται για τις επιδόσεις τους και την οικονομία τους σε καύσιμο. Πιο συγκεκριμένα, το 300αρι επιταχύνει από τα 0 στα 100 σε 11,8δ. και διαθέτει την μικρότερη κατανάλωση της κατηγορίας του με μόλις 3,3λ./100χλμ. Από την άλλη, το 400αρι ολοκληρώνει το 0-100 σε 9,8δ. χωρίς να ξεφεύγει σε κατανάλωση, με τα 4,1 λίτρα να είναι μια πολύ καλή επίδοση για τα κυβικά του, ενώ ξεχωρίζει και σε θέμα μετάδοσης αφού αυτή γίνεται μέσω ενός αυτόματου υγρού πολύδισκου συμπλέκτη. Φυσικά και οι δύο εκδόσεις εξοπλίζονται με σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ASR για μεγαλύτερη ασφάλεια.
Δυνατά φρένα, τροχοί 16-14 ιντσών και αναρτήσεις Showa
Λόγω του χαμηλού βάρους, 185 γεμάτο το 300αρι και 195 κιλά το 400αρι, το Beverly έχει μια από τις καλύτερες αναλογίες ισχύος/βάρους και είναι εύκολα διαχειρίσιμο. Το χαμηλό του βάρος οφείλεται στο καλά μελετημένο, ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιό του στο οποίο τοποθετούνται αναρτήσεις της Showa. Μπροστά, το τηλεσκοπικό πιρούνι έχει διάμετρο 35 χιλιοστών, ενώ τα αμορτισέρ πίσω είναι επίσης νέα και της Showa, διπλής δράσης και ρυθμιζόμενα στην προφόρτιση ελατηρίου (σε 5 επίπεδα). Τα φρένα είναι αρκετά δυνατά και ακινητοποιούν το Beverly από 100 στα 0 σε 44 μέτρα. Αποτελούνται από μπροστινό δίσκο 300 χιλιοστών, το μεγαλύτερο στη κατηγορία του, σε συνδυασμό με δίσκο 240 χιλιοστών στο πίσω μέρος και τελευταίας γενιάς δικάναλο ABS 10.0 της Bosch. Οι τροχοί είναι 16 και 14 ιντσών εμπρός και πίσω, με φαρδιά ελαστικά 120/70 και 150/70 για το 400 και 110/70 και 140/70 για το 330 αντίστοιχα.
Συνέχεια του άρθρου >>>