Η Honda CL300 στις δύο εκδοχές της: Την ελαφρώς πιο πλούσια λευκή, αλλά και την βασική πορτοκαλί.

Η Honda CL300 στις δύο εκδοχές της: Την ελαφρώς πιο πλούσια λευκή, αλλά και την βασική πορτοκαλί.

Η Honda CL300 στις δύο εκδοχές της: Την ελαφρώς πιο πλούσια λευκή, αλλά και την βασική πορτοκαλί.

Η Honda CL300 στις δύο εκδοχές της: Την ελαφρώς πιο πλούσια λευκή, αλλά και την βασική πορτοκαλί.

  • Η Honda CL300 στις δύο εκδοχές της: Την ελαφρώς πιο πλούσια λευκή, αλλά και την βασική πορτοκαλί.
  • Η Honda CL300 στις δύο εκδοχές της: Την ελαφρώς πιο πλούσια λευκή, αλλά και την βασική πορτοκαλί.

Η Honda «αποκάλυψε» το CL300 στην Κίνα

Η ρετρό-μανία συνεχίζεται και η Honda φαίνεται ότι δεν έχει πει ακόμα την τελευταία της λέξη, καθώς το νέο CL300 φαίνεται να είναι ήδη πραγματικότητα στην Κίνα.

Νέο Honda CL300 μετά την παρουσίαση του CL500

Πριν μόλις έναν μήνα, η Honda αποκάλυψε το νέο CL500, στα πλαίσια της έκθεσης της EICMA στο Μιλάνο. Το νέο CL500 της Honda έρχεται με εμφάνιση εμπνευσμένη από τα αυθεντικά CL των δεκαετιών του 60 και του 70, δικύλινδρο κινητήρα της σειράς CB500, μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων και συνδυασμό εμπρός/πίσω τροχού 19/17 ιντσών. Όμως η Ιαπωνική εταιρεία δεν είχε σκοπό να σταματήσει την ανάπτυξη της σειράς εκεί, καθώς όπως αναφέρουν οι διεθνείς πηγές, το CL300 έχει ήδη παρουσιαστεί στην Κίνα. Ας μην ξεχνάμε ότι, με την δημοφιλία της μεθόδου «πλατφόρμας», οι κατασκευαστές μπορούν να παρουσιάσουν πολλά μοντέλα σε κοινή μηχανολογική πλατφόρμα, αυξάνοντας την προσφορά μοντέλων τους και μειώνοντας ταυτόχρονα το κόστος ανάπτυξης τους.
 


Η Honda CL300 στις δύο εκδοχές της: Την ελαφρώς πιο πλούσια λευκή, αλλά και την βασική πορτοκαλί.

Η Honda CL300 στις δύο εκδοχές της: Την ελαφρώς πιο πλούσια λευκή, αλλά και την βασική πορτοκαλί.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Με τον γνωστό μονοκύλινδρο 300άρη και σε δύο «στυλ»

Το Honda CL300 που αποκαλύφθηκε φέρει τον κινητήρα που η Honda χρησιμοποιεί στο CB300R, όπως και στα δύο εκτός δρόμου μοντέλα CRF300L και 300 Rally. Η απόδοση του θα κυμαίνεται μεταξύ 25 και 30 ίππων, καθώς θα εξαρτηθεί και από τις ανάγκες εναρμόνισης με τις προδιαγραφές ρύπων Euro 5, αλλά και από την ρύθμιση που θα του κάνει η Honda για να πετύχει τον χαρακτήρα που θέλει.

Η νέα CL300 εμφανίστηκε μάλιστα, και σε δύο εκδοχές: Μία «βασική», γυμνή από αξεσουάρ έκδοση, αλλά και μία πιο έντονα στυλιζαρισμένη εκδοχή με μακρύ ψηλό φτερό-ρύγχος, μασκάκι στο φανάρι, χούφτες στο τιμόνι και διαφορετική σέλα. Και στις δύο περιπτώσεις, ο scrambler, lifestyle προσανατολισμός της εμφάνισης δεν κρύβεται, ενώ η εξάτμιση είναι τοποθετημένη ιδιαίτερα ψηλά, στην δεξιά πλευρά.
 

Θέμα χρόνου η άφιξη στην Ευρώπη;

Η ύπαρξη της CL300 αποκαλύπτει ότι είναι, πιθανότατα, κατά το ήμισυ «τελειωμένη υπόθεση» η άφιξη της και στην Ευρώπη, αφού ουσιαστικά είναι ζήτημα απόφασης της Honda. Πιστεύετε ότι θα τα πάει καλά στην αγορά;
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »