Η Yamaha έκανε πραγματικότητα το αυτόματο MT
Πρώτη η MT-09 εξοπλίζεται με το Υ-ΑΜΤ
Με κουμπιά στο τιμόνι είτε με αυτόματα προγράμματα οι αλλαγές ταχυτήτων
Προσαρμόζεται εν κινήσει ανάλογα τον τύπο οδήγησης
CP3 κινητήρας 890cc με τρία riding modes Sport, Street και Rain
YAMAHA: NΜΑΧ με δώρο 200 ευρώ Αξεσουάρ
Πρώτη η MT-09 εξοπλίζεται με το Υ-ΑΜΤ
Η Yamaha μετά την παρουσίαση του νέο αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων, το Yamaha Automated Manual Transmission (Y-AMT), είχε προϊδεάσει το κοινό ότι το MT 09 θα είναι η πρώτη της μοτοσυκλέτας που θα φοράει το νέο αυτόματο κιβώτιο. Πλέον επιβεβαιώθηκε και επίσημα ότι το Y-AMT θα συνοδεύει τη δημοφιλή μοτοσυκλέτα της Yamaha. Με την προσθήκη αυτού του αυτόματου κιβωτίου η Yamaha επιδιώκει να δημιουργήσει μια μοναδική συμβίωση μεταξύ αναβάτη και μοτοσυκλέτας, όπως η ίδια αναφέρει.
Με κουμπιά στο τιμόνι είτε με αυτόματα προγράμματα οι αλλαγές ταχυτήτων
Το νέο κιβώτιο ταχυτήτων του MT-09 θα δίνει την δυνατότητα στον αναβάτη είτε να αλλάζει ταχύτητες μέσω κουμπιών που βρίσκονται στο τιμόνι, είτε να χρησιμοποιεί τα ενσωματωμένα αυτόματα προγράμματα αλλαγής ταχυτήτων, όπου η μοτοσυκλέτα θα κάνει όλες τις αλλαγές ταχυτήτων για λογαριασμό του αναβάτη. Το Y-AMT καταργεί την ανάγκη για συμπλέκτη και μοχλό ταχυτήτων. Ο αναβάτης θα χρησιμοποιεί τον δείκτη και τον αντίχειρα του για την χειροκίνητη αλλαγή ταχυτήτων μέσω των κουμπιών. Σε περίπτωση που ο αναβάτης επιλέξει την οδήγηση με τα αυτόματα προγράμματα θα μπορεί να επιλέξει μεταξύ δύο, τη λειτουργία D+ για πιο σπορ οδήγηση σε υψηλές στροφές ή για μεγάλες διαδρομές ή μέσα στην πόλη και τη λειτουργία D που προσφέρει μια πιο ομαλή εμπειρία αλλαγής ταχυτήτων.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Προσαρμόζεται εν κινήσει ανάλογα τον τύπο οδήγησης
Η αλλαγή μεταξύ ΜΤ (χρήση κουμπιών) και ΑΤ (αυτόματα προγράμματα) γίνεται εύκολα εν κινήσει χρησιμοποιώντας το κουμπί “ΑΤ/ΜΤ” που βρίσκεται στο επάνω μέρος του δεξιού χειριστηρίου του τιμονιού. Στο ΜΤ οι αλλαγές γίνονται με τις άκρες των δαχτύλων του αριστερού χεριού και τη χρήση ενός απτικού διακόπτη see-saw, ενώ στο ΑΤ η εναλλαγή των προγραμμάτων γίνεται με ένα ειδικό κουμπί MODE που λειτουργεί με τον αντίχειρα. Η μετάδοση ΜΤ έχει σχεδιαστεί για οδήγηση πιο σπορ χαρακτήρα, σε δρόμους με στροφές και για γρήγορες αλλαγές ενώ η ΑΤ ενδείκνυται τόσο για σπορ όσο και για πιο χαλαρή χρήση της μοτοσυκλέτας ανάλογα και το πρόγραμμα που έχει επιλέξει ο αναβάτης.
CP3 κινητήρας 890cc με τρία riding modes Sport, Street και Rain
Το νέο ΜΤ-09 θα διαθέτει τον νεότερο CP3 κινητήρα 890cc EU5+ ο οποίος προσφέρει υψηλή ροπή στις χαμηλές στροφές και σε συνδυασμό με το Υ-ΑΜΤ ο αναβάτης μπορεί να απολαμβάνει ακόμα περισσότερο την ισχύ του. Το σύστημα ελέγχου πορείας της Yamaha το οποίο λειτουργεί ταυτόχρονα μαζί με το Υ-ΑΜΤ, επιτρέπει τον έλεγχο της ισχύος του κινητήρα και το επίπεδο ηλεκτρονικής παρέμβασης ανάλογα με τις προτιμήσεις και τις συνθήκες οδήγησης με τρία ενσωματωμένα προγράμματα: Sport, Street και Rain. Τέλος, σύμφωνα με την Yamaha το νέο αυτόματο κιβώτιο Y-AMT προσθέτει λιγότερο από 3 κιλά στο συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας καθιστώντας το ένα από τα ελαφρύτερα της αγοράς χωρίς επίσης να προσθέτει πλάτος στον κινητήρα, διατηρώντας τον ελαφρύ σπορ χαρακτήρα της ΜΤ-09.