LIVE: κίνηση στους δρόμους

Kawasaki Versys 1000, η νέα τάξη πραγμάτων

Κάποια στιγμή οι κατασκευαστές σκέφτηκαν το προφανές: «Αφού τα περισσότερα On-Off  δεν πατάνε χώμα, γιατί δεν ξεφορτωνόμαστε και τα λιγοστά εναπομείναντα off-road χαρακτηριστικά αυτών;». Όπερ και εγένετο, με το Kawasaki Versys 1000 να αποτελεί ένα χαρακτηριστικότατο παράδειγμα αυτής της νέας προσέγγισης. Τροχοί 17 ιντσών με αμιγώς ασφάλτινα ελαστικά, διαδρομές αναρτήσεων λιιιιγο μεγαλύτερες από τα street για άνεση και όρθια θέση οδήγησης,  καρατιμόνα και… καρασελάρα. Τo Versys 1000 έχει αποχαιρετίσει για πάντα τις εμμονές με τα χώματα και τις ερήμους που είχαν οι μακρινοί του πρόγονοι και κάνει τα πάντα επί ασφάλτου καλύτερα από αυτούς. Τετρακύλινδρο το μοτέρ του, στιβαρό το πλαίσιο του και πολλά τα γκάζια του. Ταξιδεύει και στρίβει πιο πειστικά από τα mega On-Off με τους 19άριδες τροχούς και προσφέρει πάνω κάτω τα ίδια επίπεδα άνεσης με αυτά, επιτρέποντας σε δύο άτομα με τις αποσκευές τους να γυρίσουν να γυρίσουν τον κόσμο όλο, αρκεί να υπάρχει πίσσα και όχι κοτρώνια στο διάβα του. Επί της ουσίας είναι περισσότερο ένα ψηλό street παρά ένα χαμηλωμένο και «ασφαλτοποιημένο» On-Off  και σε ότι αφορά στο ηλεκτρονικό του οπλοστάσιο,  εξοπλίζεται με ABS, Traction Control και Riding Modes, ενώ από… hardware αξίζει να αναφερθεί η ύπαρξη υποβοηθούμενου συμπλέκτη ολίσθησης. Αν το χώμα θεωρείτε ότι έχει θέση μόνο σε γλάστρες και παρτέρια και αν σας αρέσει η On-Off φιλοσοφία σε άνεση και χώρους, εκτός από το ότι έχετε πολύ ψαγμένα και μερακλίδικα  γούστα, έχετε πλέον και μοτοσικλέτες που καλύπτουν τις ανάγκες σας. Το Versys 1000 είναι μια από αυτές και είναι καλό. Πολύ καλό.

Κινητήρας: 4Τ, 4Κ, Υ/Ψ, 8Β
Κυβισμός: 1.043 κ.εκ. 
Ισχύς: 118,3 ίπποι/9.000 σαλ
Ροπή: 10.4 kgm/7.500 σαλ
 

 

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ