To Forty Eight είναι cruiser, custom, bobber ή όπως αλλιώς θέλετε να το ονοματίσετε. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει συγκεκριμένο πρωτόκολλο σε ότι άφορα στη θέση οδήγησης, που σε τοποθετεί με τα πόδια μπροστά και σχετικά ψηλά και τα χέρια σε φυσιολογικές γωνίες, καθότι το τιμόνι δεν έχει καμία σχέση με apehanger και τέτοια.
Είναι απλώς ένα νορμάλ, «low rise» τιμόνι, που συνάδει με το χαμηλό στιλ της υπόλοιπης μοτοσικλέτας. Εργονομικά άψογο στη λαβή του και στενό για τα δεδομένα της κατηγορίας. Με το 1.77 του ύψους μου, «κούμπωσα» μια χαρά πάνω στο Forty Eight χωρίς να αισθάνομαι ότι πρέπει να με αναλάβει ο...Προκρούστης για να προσαρμοστώ στο cruising style οδήγησης.
Χώρος υπάρχει άπλετος και για πιο ψηλούς αναβάτες, ενώ εικάζω πως από το 1.60 και κάτω, ενδέχεται να δημιουργηθούν θεματάκια με το τέντωμα που θα υποστούν τα άκρα για να φτάσουν στα μαρσπιέ και στο τιμόνι. Μανέτες, ποδωστήρια και διακόπτες δεν απασχολούν με τη θέση τους, πράγμα που σημαίνει ότι μια χαρά και χωρίς εργονομικά προβλήματα εκτελούν την δουλειά τους.
Σε ότι αφορά στην πληροφόρηση, το Forty Eight είναι πλήρες δεδομένου του χαρακτήρα του, με το μόνο κοντέρ - ταχύμετρο, να έχει ενσωματωμένη μια ψηφιακή οθόνη, τη οποίας το menu αλλάζει από διακόπτη στο τιμόνι και περιλαμβάνει ενδείξεις ώρας, ολικού και δύο μερικών χιλιομετρητών, καθώς και ψηφιακό στροφόμετρο που προβάλλεται μαζί με την επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο στο καντράν. Την εικόνα συμπληρώνει μια διακριτική σειρά από ενδεικτικές λυχνίες, στην βάση του κοντέρ.