Γνωστός από τα SH και Forza 350, ο υγρόψυκτος μονοκύλινδρος κινητήρας eSP+ (Enhanced Smart Power+) 330 κυβικών ταίριαζε γάντι και στο νέο ADV 350. Αποδίδει 29.2 ίππους στις 7.500 σ.α.λ και 3.2χλγμ ροπής στις 5.250 σ.α.λ, συμμορφώνεται φυσικά με τις προδιαγραφές Euro 5, ενώ συνδυάζεται και με το σύστημα Honda Selectable Torque Control (HSTC), το οποίο φροντίζει πάντα για την πρόσφυση του πίσω τροχού, ελέγχοντας το ποσοστό ροπής που φτάνει σε αυτόν μέσω του συστήματος ψεκασμού καυσίμου.
Η διάμετρος και η διαδρομή του εμβόλου ανέρχεται στα 77 και 70,8 χιλιοστά αντίστοιχα, ενώ η συμπίεση στο 10.5:1. Για βελτίωση της ψύξης του, ένα μπεκ ψεκάζει λάδι στο πίσω τμήμα του εμβόλου, ενώ οι εσωτερικές τριβές έχουν μειωθεί χάρη στην έκκεντρη τοποθέτηση του κυλίνδρου κατά 5mm, στην υιοθέτηση υδραυλικού τεντωτήρα καδένας εκκεντροφόρου και στη χρήση μιας αντλίας επιστροφής λαδιού. Ένας νέος αντικραδασμικός άξονας ελαχιστοποιεί τους κραδασμούς, ενώ ο φυγοκεντρικός συμπλέκτης συνεργάζεται με ένα κιβώτιο CVT (V-Matic) με την τελική μετάδοση να γίνεται με ιμάντα.