Σαν γνήσιο Honda, το ADV 350 δεν χρειάστηκε παραπάνω από μερικά χιλιόμετρα για να μας πείσει για την υποδειγματική ποιότητα κύλισης που το χαρακτηρίζει. Ο κινητήρας είναι γλυκός σε λειτουργία, με στρωτό ήχο και απουσία περίεργων θορύβων, ενώ έχει σωστή μετάδοση που προσφέρει άμεση απόκριση στο άνοιγμα του γκαζιού, αλλά και δυνατές επιταχύνσεις τόσο από στάση όσο και από ρεπρίζ. Όπως άλλωστε έχουμε διαπιστώσει και από τις μετρήσεις του Forza 350, αυτό το κινητήριο σύνολο μπορεί να ¨στριμώξει¨ ακόμη και 400άρια scooter στον τομέα των επιδόσεων και το ADV 350 δεν διαφέρει. Το κοντέρ σταματά να ανεβαίνει λίγο μετά την ένδειξη των 150χλμ/ώρα, αλλά κατεβαίνει εξίσου γρήγορα όταν χρειαστεί, αφού τα φρένα πάρα τη σπογγώδη αίσθηση έχουν αρκετή δύναμη για να επιβραδύνεις με ασφάλεια σε όλες τις συνθήκες. Αρκεί να πιέσεις αρκετά τη μανέτα.
Το φαρδύ τιμόνι δίνει τον έλεγχο που θέλεις στους ελιγμούς μέσα στην πόλη, ενώ οι αναρτήσεις αποσβένουν τις κακοτεχνίες ανέλπιστα καλά για τα δεδομένα των scooter με διπλά αμορτισέρ, μαρτυρώντας σου αμέσως ποιο είναι το δυνατό του στοιχείο σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Παρότι το σετάρισμά τους είναι σχετικά σφικτό, οι μεγάλες τους διαδρομές συμβάλλουν ώστε οι ¨κοφτές¨ λακκούβες ή οι κακοφτιαγμένες αλλαγές του οδοστρώματος να μη σε χτυπούν κατευθείαν στη μέση και αυτό σίγουρα θα το εκτιμήσεις στην καθημερινή μετακίνηση. Τη λειτουργία τους όμως θα την εκτιμήσεις και όταν θελήσεις να κινηθείς πιο γρήγορα σε δρόμο με στροφές (ευτυχώς η Σικελία είχε αρκετές). Σε αυτές τις συνθήκες το ανεστραμμένο πιρούνι μπορεί να κλέβει τις εντυπώσεις στο θέμα της πληροφόρησης, όμως το σύνολο είναι αρκετά ομοιογενές ακόμη και στο όριο, αφού σου εμπνέει εμπιστοσύνη μέχρι ο ήχος του σταντ να ξύσει την άσφαλτο (δεν βρίσκει εύκολα κάτω) υπενθυμίζοντάς σου ότι οδηγείς scooter και όχι μοτοσυκλέτα.
Αλλωστε δεν ήταν ο σκοπός της Honda να σε πείσει για το αντίθετο. Επίσης, τα Adventure στοιχεία δεν σημαίνουν ότι από αύριο θα ξεκινήσεις τις εντουράδες και τα άλματα μαζί του. Παρόλα αυτά, θα πατήσεις στο χώμα με πολύ μεγαλύτερη άνεση από ό,τι με ένα συνηθισμένο Scooter της κατηγορίας και αυτό το διαπιστώσαμε περνώντας με αρκετά χιλιόμετρα από έναν χωματόδρομο, όπου ουσιαστικά είναι και το πεδίο δράσης του. Το μόνο που έχεις να κάνεις εκεί, είναι να απενεργοποιήσεις το ευαίσθητο HSTC από τον διακόπτη στο αριστερό γκριπ και να ανακαλύψεις νέους προορισμούς πιο ξένοιαστος, αφού με το ADV 350 δεν θα χρειάζεται να ¨χαροπαλεύεις¨ ακούγοντας τα πλαστικά να διαλύονται με το που τελειώσει η άσφαλτος. Τα ελαστικά επιτρέπουν τις χωμάτινες διελεύσεις, ενώ παρότι δεν μπορείς να οδηγήσεις όρθιος έχεις σωστό έλεγχο χάρη στο τιμόνι αλλά και στη θέση οδήγησης που ισορροπεί ιδανικά μεταξύ του off-road και του touring προσανατολισμού, όπως διαπιστώσαμε και στο γυρισμό προς το ξενοδοχείο.
Στον αυτοκινητόδρομο, σηκώνεις τη ζελατίνα κερδίζοντας λίγο καλύτερη προστασία από τον αέρα, απλώνεις τα πόδια στο κεκλιμένο πάτωμα και εκτιμάς για ακόμη μια φορά την ποιότητα κύλισης και τη λειτουργία του κινητήρα που επιτρέπει να κινείσαι με ταχύτητες κοντά στα 120χλμ/ώρα χωρίς σημάδια κόπωσης. Αυτό φυσικά μεταφράζεται και στην άνεση του αναβάτη, αφού μετά από 170 χιλιόμετρα μικτής διαδρομής κατεβήκαμε ξεκούραστοι, σκεφτόμενοι για ακόμη μια φορά ότι η νέα κατηγορία είναι ίσως η καταλληλότερη για τη χώρα μας.