Η Honda επέλεξε την ίδια δοκιμασμένη λύση του ατσάλινου σωληνωτού πλαισίου που γνωρίσαμε στο Forza 350, με μια σχεδίαση που αποσκοπεί στο χαμηλό κέντρο βάρους, καθώς ρεζερβουάρ, ψυγείο και μπαταρία τοποθετούνται στο κάτω μέρος. Στην περίπτωση όμως του ADV 350 αυτό το πλαίσιο συνδυάζεται με διαφορετικές-ποιοτικότερες αναρτήσεις με ιδιαίτερα μεγάλες διαδρομές για τα δεδομένα των scooter. Μπροστά συναντάμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι 37χιλ της Showa (διαδρομή 125χιλ αντί για 100χιλ στο Forza) με δύο τιμονόπλακες τύπου μοτοσυκλέτας και πίσω δύο αμορτισέρ της ίδιας εταιρίας με διαδρομή 130χιλ (115 στο Forza) και ξεχωριστά δοχεία αερίου, τα οποία συνδυάζονται με ένα σεβαστών διαστάσεων αλουμινένιο ψαλίδι.
Οι ζάντες δεν είναι ακτινωτές όπως στο X-ADV -κάτι που ίσως ταίριαζε περισσότερο στην εικόνα του συνόλου- καθώς κατασκευάζονται από χυτό αλουμίνιο και φορούν τα ελαστικά Metzeler Karoo Street σε διαστάσεις 120/70-15 και 140/70-14 εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Για την πέδηση υπάρχουν δύο δισκόφρενα (256χιλ εμπρός, 240χιλ πίσω), δαγκάνες της Nissin, δικάναλο σύστημα ABS καθώς και το σύστημα Emergency Stop Signal (ESS) που ενεργοποιεί τα πίσω φλας σε απότομο φρενάρισμα, προειδοποιώντας τους οδηγούς που ακολουθούν.