Ανεση – Εργονομία

Ανεση – Εργονομία
4 Φωτογραφίες »

Παρά τον “περιπετειώδη” χαρακτήρα της, η Africa είναι μια μοτοσυκλέτα που μπορεί με άνεση να οδηγηθεί σε όλα τα τερέν και σε αυτό συμβάλλει η διαιρούμενη σέλα, με την ποσότητα και ποιότητα του αφρώδους να επιτρέπουν την πολύωρη παραμονή πάνω της. Το ύψος της μπορεί να ρυθμιστεί στα 850 ή στα 870mm, δίνοντας στους αναβάτες την δυνατότητα να φέρουν την θέση οδήγησης αλλά και το ύψος από το έδαφος λίγο περισσότερο στα μέτρα τους.

Η ζελατίνα έχει μεγαλώσει στην τελευταία έκδοσηκαι προσφέρει την απαραίτητη κάλυψη για όλα τα ύψη αναβατών, αποβάλλοντας τον αέρα πάνω από τους ώμους και το κράνος.Μάλιστα ρυθμίζεται σε πέντε θέσεις, με το χέρι, χωρίς την χρήση εργαλείων.
Την πληροφόρηση αναλαμβάνουν δύο οθόνες, μία έγχρωμη TFT αφής 6,5” (με δυνατότητα συνδεσιμότητας), που έχει πλήρεις πληροφορίεςκαι ακριβώς από κάτω θα συναντήσουμε μία μικρότερη LCDοθόνη με τις λυχνίες τσεκαρίσματος της λειτουργίας της Africa, την ένδειξης ταχυτήτων, του ολικού χιλιομετρητή και του ταχυμέτρου. Η χρήση της απαιτεί έναν βαθμό εξοικείωσης και συνήθειας, καθώς κάποια βήματα είναι λίγο πιο περίπλοκα από ότι θα θέλαμε. Επίσης σταδεξιά του τιμονιού υπάρχει μια θύρα USBκαι τα αριστερά μια πρίζα DC 12V, που επιτρέπουν στον αναβάτη την φόρτιση των ηλεκτρονικών του συσκευών.
Τέλος, το RallyPack με το οποίο είναι εφοδιασμένη η μοτοσυκλέτα της δοκιμής της χαρίζει προστατευτικά κινητήρα και ψυγείου, φαρδύτερα μαρσπιέ “Rally” για καλύτερο πάτημα και έλεγχο στο χώμα και στην όρθια θέση οδήγησης, καθώς και θερμαινόμενα γκριπ.
 

Σελίδα 1Honda CRF 1100L Africa Twin E-Susp HRC Tricolor - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά