Οδηγώντας

Οδηγώντας
2 Φωτογραφίες »

Μια μοτοσυκλέτα που φέρει το όνομα Africa και έχει γράψει πολλές μικρές και μεγάλες μοτοσικλετιστικές ιστορίες θα πρέπει σίγουρα να μπορεί να ανταπεξέλθει πρώτα και κύρια στο χώμα (αν και δεν θα περάσει εκεί το μεγαλύτερο μέρος της ζωής της).

Μπαίνοντας εκεί θα παρατηρήσεις ότι παρά τα 233 κιλά της κινείται με περίσσια ευκολία, χάρη στο σωστό ζύγισμα και το χαμηλό κέντρο βάρους που έχει. Τα φαρδύτερα μαρσπιέ θα αποδειχθούν χρήσιμα, αν και το ρεζερβουάρ ανοίγει λίγο παραπάνω από το επιθυμητό επίπεδο σε όρθια στάση, για εκτός δρόμου οδήγηση, χωρίς όμως να δημιουργεί ιδιαίτερο πρόβλημα.
Η λειτουργία του ψεκασμού γίνεται χωρίς ίχνος κενού αποδίδοντας καλά σε όλο το φάσμα των στροφών εξίσου ομοιόμορφα, ενώ το εργονομικό τρίγωνο που δημιουργείται στα χέρια, τα πόδια και τον κορμό φέρνει τον αναβάτη σε θέση «Γ», επιτρέποντας έτσι την διάνυση πολλών χιλιομέτρων πριν επέλθει η κούραση και την καθιστά ακόμη πιο φιλική σε ένα μεγάλο μερίδιο αναβατών.
Το πλήθος παραμετροποίησης των 6 riding modes τωνTour, Urban, Gravel, Off Road, User 1 και User 2, θα προσφέρουν επιλογές προσαρμοστικότητας οδηγικού στυλ όπως εμείς το επιθυμούμε, είτε χρειαστεί να κινηθούμε σε χωμάτινα τερέν είτε σε άσφαλτο, ενώ τον “χορό των αλλαγών” ακολουθεί και η οθόνη με διαφορετικά interfaces που “ταιριάζουν” σε διαφορετικές καταστάσεις.
Η ταχύτητα ταξιδιού μπορεί να κυμανθεί με άνεση στα 130-160 χιλιόμετρα (η τελική της αγγίζει τα 226 χιλιόμετρα) και στην εθνική θα δείξει μια πολύ καλή σταθερότητα (για τροχό 21” και τακουνάτα ελαστικά), ενώ η ανεμοκάλυψη είναι επαρκέστατη ακόμα και για μεγαλύτερα αναστήματα. Θα μπορούσες να πεις ότι η ζελατίνα μπορεί να ρυθμιστεί ενΆ κινήσει, αλλά το καλύτερο θα ήταν να σταματήσουμε στην άκρη του δρόμου και να πιέσουμε τα δύο αυτάκια που έχει στα πλαϊνά της, τοποθετώντας την σε μία από τις 5 θέσεις που διαθέτει. Ούτε στην πόλη θα προβληματιστεί, καθώς το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού και το καλό ζύγισμα θα επιτρέψουν τις επιτόπιες μανούβρες και την ευκολία ελιγμών στην πυκνή κίνηση.
Οι ηλεκτρονικές αναρτήσεις έχουν πολύ καλή απόδοση, διαβάζοντας το δρόμο και σβήνοντας ανωμαλίες, ενώ μπορούν να ρυθμιστούν γρήγορα και χωρίς κόπο στο επιθυμητό επίπεδο που θέλουμε, δίνοντας έτσι έναν άλλον αέρα ευκολίας και προσαρμοστικότητας στο μοντέλο.
 

Σελίδα 1Honda CRF 1100L Africa Twin E-Susp HRC Tricolor - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά