Οι απαιτήσεις από μια τέτοια μοτοσυκλέτα είναι μεγάλες, οπότε αντίστοιχα και το πλαίσιο πρέπει να είναι ανθεκτικό και στιβαρό, χωρίς όμως να θυσιάζει την ευελιξία και την οδηγική εμπειρία. Έτσι στην Africa 1000 συναντάμε ένα άκαμπτο ατσάλινο πλαίσιο κλειστού τύπου με ξεχωριστό αλουμινένιουποπλαίσιο τετράγωνης διατομής.
Στην δοκιμή μας είχαμε την έκδοση που εξοπλίζεται με ημιενεργητικές αναρτήσεις και στο μπροστινό μέρος βρίσκουμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι με ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου της Showa (SHOWA EERATM), διαμέτρου 45mm, με ρυθμίσεις απόσβεσης συμπίεσης και επαναφοράς και διαδρομή 230mm. Πίσω, ένα αμορτισέρ αερίου της ίδιας εταιρείας - με υδραυλική ρύθμιση της προφόρτισης και την ίδια ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου (SHOWA EERATM) και διαδρομή 220mm συνεργάζεται με μοχλικό Pro-Link και αλουμινένιο ψαλίδι. Τα φρένα της Africa απαρτίζουν 2 δίσκοι τύπου μαργαρίτα 310mm με ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες της Nissin μπροστά, ενώ πίσω υπεύθυνος είναι ένας δίσκος των 256mm με μιαμονοπίστονη δαγκάνα. Φυσικά υπάρχει δικάναλη μονάδα ABS, ενώη μέτρηση που πραγματοποιήσαμε σε φρένα πανικού έδειξε ότι το Africa Twin χρειάζεται μόλις 44,2 μέτρα για να ακινητοποιηθεί απότα 100 χλμ./ώρα, μια πολύ καλή επίδοση. Πέρα από τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις, η μεγάλη αλλαγή σε αυτή την έκδοση έρχεται και στα ελαστικά, όπου η σαμπρέλα δίνει τη θέση της σε Tubeless θάλαμο, ενώ για ελαστικάπρώτη τοποθέτησης επιλέχθηκαν τα Metzeler Karoo Street, με διαστάσεις 90/90-21 εμπρός και 150/70 πίσω, σε τροχούς 18”.