Θα είναι έτσι το Honda CT125 που περιμένουμε;

Θα είναι έτσι το Honda CT125 που περιμένουμε;

Θα είναι έτσι το Honda CT125 που περιμένουμε;

Θα είναι έτσι το Honda CT125 που περιμένουμε;

Honda CT125: Ιδού το μοντέλο παραγωγής!

Το ιδιαίτερο «παπί» της Honda, με στοιχεία off-road και adventure οδεύει ολοταχώς για παραγωγή και αυτά είναι τα σχέδια που το δείχνουν! Δείτε περισσότερα…

Η Honda και τα ιδιαίτερα ρετρό μοντέλα της προκαλούν παράκρουση στους αναβάτες τα τελευταία χρόνια, αφού με το Super Cub και το Monkey έχουν ξυπνήσει την νοσταλγία σε μικρούς και μεγάλους. Η εταιρεία δεν θα μείνει όμως μόνο σε αυτά: Γνωρίζαμε ότι το μοντέλο με ονομασία CT125 έρχεται στην παραγωγή και τώρα, τα σχέδια αυτά το επιβεβαιώνουν!

Τα σχέδια που βλέπετε προέρχονται από «διαρροές» που είδαν το φως του αμερικανικού και του βρετανικού τύπου και, αν μη τι άλλο, καταδεικνύουν την κατεύθυνση της Honda για το μοντέλο αλλά και τις λεπτομέρειες του. Ο κινητήρας, αναμένεται να είναι ακριβώς αυτός που εξοπλίζει τα Super Cub C125 και Monkey Z125, με την μορφή του να είναι άμεσα αναγνωρίσιμη. Εκβάλλει τα καυσαέρια του σε μια ψηλά τοποθετημένη εξάτμιση α λα scrambler, η οποία φέρει και ευμεγέθεις θερμικές ασπίδες και αναμένεται να αποδίδει περί τους 10 ίππους. 

Αν προσέξετε στην αριστερή πλευρά του CT, η εισαγωγή αέρα του κινητήρα εκτείνεται μέχρι πίσω και βρίσκεται αρκετά ψηλά, αφήνοντας σαφείς «περιπετειώδεις» νότες. Για όσους δεν γνωρίζουν, οι εισαγωγές αέρα τύπου «αναπνευστήρα» βελτιώνουν αισθητά  τις εκτός δρόμου δυνατότητες ενός οχήματος, αφού εμποδίζουν την εισροή νερού στον κινητήρα και τον κίνδυνο της γνωστής «υδραυλικής» που τον καταστρέφει. Ακόμα, παραμένει και στο «τελικό» μοντέλο η ποδιά του κινητήρα και τα περιμετρικά κάγκελα του.

¶λλες αλλαγές που εντοπίζονται, σε σχέση με το μοντέλο concept που είχαμε δει πέρσι, είναι το μεγαλύτερο εμπρός φτερό, το οργανάκι που είναι  κυκλικό και αναμένεται να φέρει οθόνη LCD και μια δαγκάνα δύο εμβόλων στο εμπρός φρένο, σε αντίθεση με αυτή μονού εμβόλου στο concept μοντέλο. Φυσικά, η utility φύση του μοντέλου επιβάλλει την χρήση σχάρας πίσω, που στην προκειμένη περίπτωση είναι και αρκετά μεγάλη, ενώ υπάρχει ακόμα και… εργαλειοθήκη (το μικρό κουτί κάτω από την σχάρα, πίσω).

Όλα δείχνουν ότι το μοντέλο είναι έτοιμο και σε θεωρητικό επίπεδο, με την κατασκευή να μπορεί να ξεκινήσει ανά πάσα στιγμή! Πότε θα το δούμε στην πραγματικότητα; Αγνωστο, αφού δεν έχει ανακοινωθεί κάτι. Πως σας φαίνεται; Θα θέλατε να το αποκτήσετε;