Κινητήρας
Κινητήρας
Κινητήρας
  • Κινητήρας
  • Κινητήρας
  • Κινητήρας

Κινητήρας

Δεν έχουμε αλλαγές στον μονοκύλινδρο, υδρόψυκτο κινητήρα των 330 κ.εκ τεχνολογίας ESP+ (Enhanced Smart Power), ο οποίος συνεχίζει να αποδίδει 29,2 ίππους στις 7.500 σ.α.λ και 3,2 kg-m ροπής στις 5.250 σ.α.λ. Πρόκειται για ένα μοτέρ που έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την αξιοπιστία και τις χαμηλές εσωτερικές τριβές έχοντας κοκοράκια βαλβίδων με  ρουλεμάν, κουζινέτα στροφαλοφόρου χαμηλών τριβών και μπεκ που ψεκάζει λάδι στο κάτω μέρος του εμβόλου.


Αύξησε την ισχύ του Honda Forza 350 με φίλτρο αέρα DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας. 

Το Forza 350 εφοδιάζεται με σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης (Honda Selectable Torque Control), το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί. Η παρέμβαση του είναι διακριτική και προσφέρει εξτρά ασφάλεια σε βρεγμένο ή «γυαλισμένο» οδόστρωμα. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας, μετρήσαμε μέση κατανάλωση 4,3 λίτρα χωρίς η οδήγησή μας να μπορεί να χαρακτηριστεί οικονομική, ενώ μπορεί να πέσει σημαντικά με χαλαρούς ρυθμούς σε επαρχιακή διαδρομή.



 
Επιδόσεις
0 - 50 (δευτερόλεπτα) 2,7
0 - 100 (δευτερόλεπτα) 9,5
50 - 120 (δευτερόλεπτα) 6,8
100 - 0 (μέτρα) 48


Σελίδα 1Honda Forza 350 2023 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά