Στο δρόμο

    Στο δρόμο

    Ανεβαίνοντας στη σέλα το ανανεωμένου Forza 350 εντυπωσιάζεσαι από την πολυτέλεια που αποπνέει  το «πιλοτήριο» με τα αυτοκινητικού τύπου όργανα. Η αφράτη σέλα τοποθετεί το σώμα «πάνω» στο scooter σε μια ξεκούραστη, όρθια θέση, ενώ υπάρχει μπόλικος διαθέσιμος χώρος για τα πόδια και αναβάτες άνω του 1,80 δεν θα αισθανθούν στριμωγμένοι. Ανοίγοντας το γκάζι απολαμβάνεις την αμεσότητα και την ακρίβεια της μετάδοσης, ενώ η ραφιναρισμένη, χωρίς ίχνος κραδασμού λειτουργία του κινητήρα συνδυάζεται με τη χορταστική και γραμμική απόδοση. Για τα πρώτα 50 χιλιόμετρα από στάση χρειάζονται 2,7 δευτερόλεπτα, ενώ το 0-100 ολοκληρώνεται σε 9,5, επιδόσεις που κοιτούν στα ίσια scooter 400 κυβικών. Η κορυφαία πρακτικότητα και οι γενναίοι αποθηκευτικοί χώροι ήταν πάντα τα βαριά όπλα της οικογένειας των Forza και τα στοιχεία που το έχουν καθιερώσει ως «εργαλείο» καθημερινής χρήσης. Το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού, σε συνδυασμό με τη γρήγορη γεωμετρία του πλαισίου και το σωστά κατανεμημένο βάρος, σου επιτρέπουν να ελίσσεσαι με ευκολία ανάμεσα στα αυτοκίνητα και κάνουν παιχνιδάκι τις μανούβρες κατά το παρκάρισμα.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


    Αφήνοντας όμως πίσω σου τα τείχη της πόλης, ξεδιπλώνεται και ο GT χαρακτήρας του scooter. Στον ανοιχτό δρόμο διατηρείς με άνεση ταχύτητες κοντά στα 130 χλμ./ώρα, με τον κινητήρα να έχει αποθέματα δύναμης για να στείλει τη βελόνα του κοντέρ κοντά στα 160 χλμ./ώρα. Απλώνοντας τα πόδια στις κεκλιμένες πλατφόρμες και σηκώνοντας την ηλεκτρική ζελατίνα, απολαμβάνεις κορυφαία ποιότητα κύλισης, άνεση και εξαιρετική κάλυψη από τον αέρα και κάπως έτσι το Forza 350 μετατρέπεται σε χιλιομετροφάγο. Στο επαρχιακό δίκτυο η συμπεριφορά του είναι ουδέτερη και παραμένει ακλόνητο, χωρίς κουνήματα και ασάφειες ακόμα και όταν στρίβεις κοντά στα όρια της τελικής του ταχύτητας. Η ελαφρώς σκληρή λειτουργία των αμορτισέρ που γίνεται αισθητή στις έντονες κακοτεχνίες εντός πόλης σε αποζημιώνει εκτός αυτής, καθώς έχεις στα χέρια σου ένα «δεμένο» σύνολο που αποπνέει εμπιστοσύνη. Τα φρένα καλύπτουν και με το παραπάνω τις ανάγκες του scooter και χαρακτηρίζονται από καλή αίσθηση και προοδευτικότητα. Το πίσω χρειάζεται αρκετή πίεση στη μανέτα για να αισθανθείς την επιβράδυνση, ενώ η λειτουργία του ABS είναι διακριτική και επεμβαίνει μόνο όταν χρειάζεται.

    Σελίδα 1Honda Forza 350 2023 - Test
    Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Ανεση – εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7Η άποψή μας
    Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά