Η άνεση βρίσκεται σε πρώτο πλάνο καθώς έχουμε να κάνουμε με ένα GT scooter, το πεδίο χρήσης του οποίου δεν περιορίζεται εντός του αστικού ιστού, αλλά καλείται να διανύσει μεγαλύτερες αποστάσεις όταν χρειαστεί. Η σέλα διαθέτει πλούσιο αφρώδες που όπως διαπιστώσαμε στην πράξη σε κρατά ξεκούραστο, ακόμα και σε ημερήσιες εκδρομές. Μπορεί στο εμπρός μέρος να είναι σχετικά φαρδιά και να ανοίγει ελαφρώς τα πόδια, αλλά απέχει μόλις 780 χιλιοστά από το έδαφος, οπότε και τα δυο πόδια πατούν με ασφάλεια. Υψηλά επίπεδα άνεσης απολαμβάνει και ο συνεπιβάτης με το κομμάτι σέλας που του αναλογεί να είναι υπερυψωμένο και ευρύχωρο, ενώ έχει στη διάθεσή του πρακτικές χειρολαβές και σωστά τοποθετημένα, αναδιπλούμενα μαρσπιέ.
Κάτω από τη σέλα θα χωρέσουν δυο full face κράνη και κάποια ακόμα μικροαντικείμενα στο «κρυφό» διαμέρισμα, ενώ υπάρχει ένα χώρισμα που μπορεί να τοποθετηθεί με διαφορετικούς τρόπους, ώστε να διαμορφώσεις τον χώρο αποσκευών σύμφωνα με τις ανάγκες σου. Στο αριστερό μέρος της ποδιάς υπάρχει ντουλαπάκι που κλειδώνει. Είναι αρκετά ευρύχωρο, ώστε να χωράει ένα μπουκαλάκι νερό, ενώ διαθέτει θύρα USB και ξεχωριστή «θήκη» για κινητό τηλέφωνο. Να θυμίσουμε ότι για όσους θέλουν ακόμα περισσότερους χώρους, υπάρχει η έκδοση Smart Top Box, που περιλαμβάνει κεντρική βαλίτσα 45 λίτρων την οποία ελέγχεις από το ασύρματο κλειδί, Smart Key.
Στον πίνακα οργάνων παραμένουν τα δυο αναλογικά «ρολόγια» με ταχύμετρο και στροφόμετρο, αλλά η ψηφιακή οθόνη ανάμεσά τους έχει μεγαλώσει και πλέον πέρα από υπολογιστή ταξιδιού και άλλες πληροφορίες, διαθέτει μια μπάρα που δείχνει τη στιγμιαία κατανάλωση. Το φωτιζόμενο λογότυπο «Forza» βρίσκεται από πάνω της, ενώ οι ενδεικτικές λυχνίες έχουν μετακομίσει κάτω τα στρογγυλά όργανα. Στο μοντέλο του 2023 έχουν προστεθεί έξτρα κουμπιά στην αριστερή πλευρά του τιμονιού για τον έλεγχο του συστήματος συνδεσιμότητας Honda Smartphone Voice Control System, ο οποίος μέχρι τώρα γινόταν μόνο με φωνητικές εντολές. Ο εξοπλισμός του μοντέλου περιλαμβάνει ακόμα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, αλαρμ, πλαϊνό και κεντρικό σταντ.