Honda Hornet 750: Η μικρή σφήγκα κάνει τα 0-100 σε 3,8δλ
- Διαμαντένιο ατσάλινο πλαίσιο 16,6 κιλών.
- Επίστρωση κυλίνδρων Ni-SiC από CBR1000RR.
- Ανεστραμμένο πιρούνι 41χλστ SFF-CATM.
- Στοπ έκτακτης ανάγκης ESS και TFT οθόνη 5 ιντσών.
HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!
Διαμαντένιο ατσάλινο πλαίσιο 16,6 κιλών
Για να έρθουν τα απόλυτα νούμερα της Honda CB750 Hornet σε επιδόσεις, δεν φτάνει μόνο η μελέτη στα μηχανικά μέρη τριβής χρειάζεται και δίαιτα στα κόκκαλα του διαμαντένιου ατσάλινου πλαισίου που είναι κατά 1,9 κιλά πιο ελαφρύ από του CB650R, ζυγίζοντας μόλις 16,6 κιλά, φέροντας ενισχυμένο σωληνωτό υποπλαίσιο. Το προερχόμενο πίσω τμήμα από τα κουστουμάτα μοντέλα τοποθετεί τον συνεπιβάτη ψηλότερα από τον αναβάτη, καθώς η σέλα απαρτίζεται από δύο ξεχωριστά τμήματα, με το ανάλογο αφρώδες υλικό και με καλή εργονομία θέσης, καθιστώντας τη διαμονή μας πάνω της ευχάριστη. Δεν θα δυσκολέψει να πατήσουν καλά και με τα δύο πόδια το μεγαλύτερο μέρος αναβατών, καθώς η απόσταση της σέλας από το έδαφος είναι στα 795 χιλιοστά. Τα 190 κιλά πλήρες υγρών που έχει δεν θα σταθούν εμπόδιο για ατελείωτα παιχνίδια σε επαρχιακά στροφιλίκια. Καθώς οι ρυθμοί δεν μπορούν να μείνουν ήρεμοι με αυτό το ανήσυχο σύνολο, η μεικτή κατανάλωση θα αγγίξει τα 6λτ/100km και το 15,2 λίτρων ρεζερβουάρ θα μας προσφέρει μία αυτονομία κοντά στα 250 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα.
Επίστρωση κυλίνδρων Ni-SiC από CBR1000RR
Ο ολόφρεσκος υδρόψυκτος παράλληλος δικύλινδρος 8-βάλβιδος κινητήρας των 755κ.εκ με διάταξη στροφάλου 270ο αποδίδοντας 91,8 ίππους στις 9.500σ.α.λ και ροπή 75 Nm στις 7.250σ.α.λ, φέρει τεχνολογία που έρχεται απευθείας από τα καθαρόαιμα μοντέλα. Υπεύθυνη για αυτό το αποτέλεσμα είναι η κεφαλή Unicam προερχόμενη από τη CRF450R όπου διαχειρίζεται τις βαλβίδες εισαγωγής διαμέτρου 35,5χλστ και τις βαλβίδες εξαγωγής μέσω βραχίονα, επιτυγχάνοντας ο νέος κινητήρας να είναι μαζεμένος και ελαφρύς για τα δεδομένα της κατηγορίας. Για να καταφέρουν οι μηχανικοί της Honda να του προσθέσουν και άλλο τσαγανό τοποθετήθηκε στους κυλίνδρους επίστρωση Ni-SiC (καρβίδιο, νικελίου-πυριτίου), όπως έχουν και στην CBR1000RR-R Fireblade. Το τσαχπίνικο βαρύ όνομα που έχει, την έχει χαρακτηρίσει μία μοτοσικλέτα η οποία κάνει τα πάντα με στυλ και γρήγορα, για αυτόν τον λόγο εξοπλίστηκε με μονόδρομο συμπλέκτη ολίσθησης ώστε οι αλλαγές ταχυτήτων του 6-αριού κιβωτίου να γίνονται αναίμακτα και χωρίς κόπο. Τα προγράμματα οδήγησης είναι 4, Rain, Standard, Sport, και User όπου το τελευταίο είναι πλήρως παραμετροποιήσιμο φέρνοντας την απόδοση του κινητήρα στα μέτρα μας, επιλέγοντας αυτό που μας ταιριάζει οδηγικά. Η τροφοδοσία γίνεται μέσω ηλεκτρονικού ψεκασμού PGM-FI λειτουργώντας αψεγάδιαστα, καταφέρνοντας να δούμε αξιόλογα νούμερα επιταχύνσεων, όπως αυτή των 0-50 που έρχονται σε 1,8δτ, τα 0-100 σε 3,8 δευτερόλεπτα και ρεπρίζ των 60-120 (με 4η ταχύτητα σχέσης) σε 4,1 δευτερόλεπτα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Ανεστραμμένο πιρούνι 41χλστ SFF-CATM
Μία Naked μοτοσικλέτα όπως είναι η Hornet 750 πρέπει να είναι εφοδιασμένη από ένα ολοκληρωμένο σύστημα πέδησης, για αυτό τον λόγο έχουν τοποθετηθεί ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες της Nissin με δύο δίσκους σε σχήμα μαργαρίτα των 296 χιλιοστών εμπρός και μία μονοπίστονη πίσω με έναν δίσκο των 240 χιλιοστών, επίσης σε σχήμα μαργαρίτα. Οι ζάντας των 17 ιντσών από χυτό αλουμίνιο, με διαστάσεις ελαστικών 120/70 μπροστά και πίσω 160/60. Η επιλογή της να κρατήσει σε χαμηλά επίπεδα το κόστος κτήσης, επέφερε το δοκιμασμένο ανεστραμμένο πιρούνι των 41 χιλιοστών Separate Function Fork-Cartirdge SFF-CATM της Showa με διαδρομή των 130 χιλιοστών και με μοναδική ρύθμιση την προφόρτιση ελατηρίου. Στο πίσω μέρος συναντάμε ένα Monoshock αμορτισέρ της Showa με μοχλικό ρυθμιζόμενο ως την προφόρτιση ελατηρίου και διαδρομή 150 χιλιοστά.
Στοπ έκτακτης ανάγκης ESS και TFT οθόνη 5 ιντσών
Η νέα Hornet 750 είναι εξοπλισμένη με ένα πλήθος ηλεκτρονικών καλουδιών φέρνοντας τη πιο κοντά στη νέα εποχή. Εξοπλισμένη με μία υψηλής ευκρίνειας TFT οθόνη 5 ιντσών στην οποία μπορείς να διαλέξεις ένα από τα 4 background της αρεσκείας σου. Τα εργονομικά χειριστήρια που βρίσκονται στο αριστερό γκρίπ θα μας κάνουν πιο εύκολο το έργο πλοηγώντας μας στις ρυθμίσεις, καθώς θα προσαρμόζουμε το επιθυμητό επίπεδο λειτουργίας για το φρένου του κινητήρα Engine Brake, ισχύος του κινητήρα Power, του συστήματος αντιμπλοκαρίσματος τροχών ABS και του HTCS Honda Selectable Torque Control όπου έχει ενσωματωμένο και το σύστημα της αντισούζας Wheelie Control. Στον τομέα της ασφάλειας ως προς την προειδοποίηση των άλλων οδηγών σε φρεναρίσματα πανικού, αναλαμβάνουν ρόλο τα φλας και το πίσω στοπ που αναβοσβήνουν γρήγορα μέσω του συστήματος ESS (Emergency Stop Signal), όταν επέρχεται η άσκηση της έντονης πίεσης στη μανέτα. Η θύρα USB που φέρει είναι τύπου Type C και βρίσκεται κάτω από τη σέλα.
Η τιμή της είναι στα 8.750 ευρώ.