Ελαφρές αλλαγές στη σχεδίαση, που έφεραν ένα πιο δυναμικό αποτέλεσμα.

Ελαφρές αλλαγές στη σχεδίαση, που έφεραν ένα πιο δυναμικό αποτέλεσμα.

Ελαφρές αλλαγές στη σχεδίαση, που έφεραν ένα πιο δυναμικό αποτέλεσμα.

Σχεδίαση – Εργονομία - Ποιότητα κατασκευής

Aν θα έπρεπε να συνοψίσουμε τις σχεδιαστικές αλλαγές της νέας έκδοσης του «Χ» σε μια πρόταση, τότε θα λέγαμε ότι εφαρμόστηκε συνολικά στην μοτοσυκλέτα, ένα «φίλτρο δυναμικότητας».  

Διατηρείται φυσικά η βασική σχεδιαστική φιλοσοφία, είναι άμεσα αναγνωρίσιμο και «γνωστό» στον παρατηρητή, ωστόσο άμεση είναι και η εντύπωση ότι «κάτι έχει ανανεωθεί». Κυριότερες αλλαγές, το νέο τελικό της εξάτμισης (ελέω euro4), τα μεγαλύτερης επιφάνειας και ασημί χρώματος πλαϊνά τμήματα του fairing, o Full Led προβολέας, η ψηλότερη ζελατίνα και η… μετακόμιση του πίσω φωτιστικού σώματος, από την βάση τις πινακίδας, στο τελείωμα της ουράς. 

Πέραν αυτών, όμως, οι γραμμές συνολικά έχουν γίνει πιο έντονες και το νέο NC 750 X τονίζει τις «αιχμές» του έχοντας μια πιο «ανάγλυφη» παρουσία. Συμπερασματικά, λοιπόν, ο στόχος των ανθρώπων της Honda, που ήταν να προσδώσουν μια πιο «δυναμική και luxury» αίσθηση, μπορούμε να πούμε ότι στέφθηκε με επιτυχία. 

Ποιοτικά, δεν υπάρχει κάποιο ψεγάδι, το NC 750 X όπως και όλα τα μοντέλα της σειράς NC είναι universal / global εκδόσεις «made in Japan» και αυτό φαίνεται! Εργονομικά τώρα, η θέση οδήγησης συνδυάζει στοιχεία από On-Off και street, με τον κορμό του αναβάτη να βρίσκεται σχετικά σε όρθια θέση και τα χέρια να φτάνουν χαλαρά και εύκολα το τιμόνι. Οι γωνίες στα πόδια θυμίζουν περισσότερο street μοτοσικλέτα παρά On-Off, είναι δηλαδή λίγο πιο κλειστές, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δημιουργείται πρόβλημα. 

Το μεγάλο ατού του NC 750 X στον πρακτικό τομέα δεν είναι άλλο από τον αποθηκευτικό χώρο στην θέση, που σε μια συμβατική μοτοσικλέτα βρίσκεται το ρεζερβουάρ. Μάλιστα, στην νέα έκδοση, έχει αυξηθεί η χωρητικότητα του στα 22 λίτρα.  

Μπορεί να χωρέσει ένα Full Face κράνος και όχι μόνο και πραγματικά «λύνει τα χέρια» του αναβάτη στο θέμα τις μεταφοράς / αποθήκευσης αντικειμένων, θυμίζοντας scooter σε επίπεδο πρακτικότητας. Βέβαια, το ρεζερβουάρ έχει μετακομίσει πίσω, στο υποπλαίσιο, και η πλήρωση του γίνεται μέσω τάπας που βρίσκεται κάτω από το τμήμα στης σέλας του συνοδηγού. 

Αυτό σημαίνει ότι στο βενζινάδικο ο συνεπιβάτης κατεβαίνει, αλλά… «χαλάλι» αυτή η πολύ μικρή παραχώρηση μπροστά στα οφέλη που αποκομίζει ο αναβάτης από την ύπαρξη του μεγάλου αποθηκευτικού χώρου. 

Σε ό,τι αφορά στα χειριστήρια, αυτά είναι εργονομικά άψογα και πολύς καλής ποιότητας, με τον οδηγό έχει πρόσβαση σε όλο το λειτουργικό φάσμα της μοτοσικλέτας, χωρίς να αφήσει τις λαβές του τιμονιού. Τέλος ο –πλήρως ψηφιακός και έγχρωμος πίνακας οργάνων, είναι ευανάγνωστος, παραμετροποιήσιμος και υιοθετεί ορισμένες έξυπνες εφαρμογές, όπως ο χρωματισμός της μπάρας του στροφόμετρου αναλόγως της κατανάλωσης σε πραγματικό χρόνο. Πράσινο σημαίνει οικονομική οδήγηση, μπλε νορμάλ και κόκκινο αυξημένη κατανάλωση.