Καλό το «πακέτο» των φρένων, θα μπορούσε όμως να γίνει τέλειο, με την προσθήκη ενός δεύτερου δίσκου μπροστά. Αριστο το νέο SDBV πιρούνι!

Καλό το «πακέτο» των φρένων, θα μπορούσε όμως να γίνει τέλειο, με την προσθήκη ενός δεύτερου δίσκου μπροστά. Αριστο το νέο SDBV πιρούνι!

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Η κοινή πλατφόρμα της σειράς των NC, έχει ως κύριο δομικό τμήμα ένα ανοικτό, διπλό πλαίσιο, με κάποια στοιχεία χωροδικτύωσης στο εμπρόσθιο τμήμα του. Η… χωροταξία του, σε συνδυασμό με τον κινητήρα που έχει σχεδόν οριζόντια διατεταγμένους κυλίνδρους, αλλά και το ρεζρβουάρ που «χωνεύει ανάμεσα στο υποπλαίσιο, επιτρέπει την συγκέντρωση του βάρους χαμηλά και αυτό φαίνεται άμεσα στον δρόμο (περισσότερα, στις εντυπώσεις στο δρόμο). 

Στις αναρτήσεις, τα μεγάλα νέα αφορούν στο πιρούνι SDBV, δηλαδή “Showa Double Bending Valves”, μια απλή τεχνολογία της Showa που επιτυγχάνει τα χαρακτηριστικά της λειτουργίας των cartridge πιρουνιών, χωρίς την πολυπλοκότητα, το βάρος και το κόστος αυτών. 

Στη πίσω ανάρτηση συναντάμε μονό αμορτισέρ με έδραση σε μοχλικό και διαδρομή 150 χλστ. Στον τομέα των φρένων, λάμπει δια της απουσίας του ο δεύτερος δίσκος μπροστά, με τον μονό, διαμέτρου 320 χλστ και συνεργαζόμενο με (νέα) διπίστονη δαγκάνα να αναλαμβάνει το έργο της πέδησης, σε συνεργασία με ένα μόνο δίσκο 240 χλστ., πίσω. 

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!