Προσαρμόστηκε στις Euro4 προδιαγραφές ο κινητήρας, χωρίς να μεταβληθεί η απόδοση του. Παραμένει επίσης, εντυπωσιακά ελαστικό και ροπάτος.

    Κινητήρας

    Ο κινητήρας εναρμονίστηκε με τις προδιαγραφές Euro4, χωρίς να μεταβληθεί η απόδοση του, ως εκ τούτου δηλαδή, η ισχύς του παραμένει στους 55 ίππους στις 6.250 σ.α.λ. και η ροπή του στα 6,9 kg-m, στις 4.750 σ.α.λ. Τα νούμερα μπορεί να μην εντυπωσιάζουν εκ πρώτης, αλλά έχει μεγάλη σημασία το πώς και που αποδίδονται αυτά. 

    Ο υποτετράγωνος σχεδιασμός του δικύλινδρου σε σειρά κινητήρα (77 χλστ. διάμετρος Χ 80 χλστ. διαδρομή) δίνει σημασία ακριβώς σε αυτό, στην ροπάτη και γεμάτη λειτουργία σε όλο το φάσμα των στροφών, με τις ανάγκες του για καύσιμο να είναι  λιγοστές. 

    To οικονομικό mode του DCT «βιάζεται» να αλλάξει σχέσεις και μπορεί να βρεθείς κινούμενος με πολύ λίγα χιλιόμετρα (και στροφές), με τρίτη στο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Κανένα πρόβλημα για τον κινητήρα, που «σηκώνει» αγόγγυστα και αδιαμαρτύρητα αυτό το φορτίο, χωρίς σκορτσαρίσματα. 

    HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!