Aνεση – Εργονομία

Aνεση – Εργονομία
5 Φωτογραφίες »

Σίγουρα προτεραιότητα στην ανάπτυξη μίας bobber μοτοσυκλέτας, έχει το να μπορεί να σου δώσει αυτό το αίσθημα οδήγησης ενός ξεχωριστού δικύκλου, που θα ανταποκρίνεται στο lifestyle που πολλές φορές συνοδεύει όσους επιλέγουν αυτή την κατηγορία. Το Bobber 300 όμως, αποδείχθηκε ανέλπιστα άνετο για τα δεδομένα της κατηγορίας του, με μία σέλα με αρκετά εργονομικό σχήμα στην οποία θα μπορείς να κάτσεις με ευκολία για τουλάχιστον 2 ώρες χωρίς στάση. Η εργονομία του φυσικά φέρνει τα πόδια του αναβάτη αρκετά μπροστά, ενώ τα χέρια του έρχονται στην ευθεία αρκετά χαμηλότερα από το ύψος των ώμων ώστε να μην κουράζονται. Ίσως αναβάτες μετριότερου σχετικά αναστήματος να τα βρουν λίγο σκούρα σε μακροσκελή κομμάτια οδήγησης, γενικά όμως είναι μία αρκετά άνετη bobber μοτοσυκλέτα. Οι μοτοσυκλέτες της κατηγορίας ήταν πάντοτε οδηγοκεντρικές, αφού με τις custom μετατροπές τους τις περισσότερες φορές από τον ίδιο τον ιδιοκτήτη, δημιουργούνταν μία ιδιαίτερη αγάπη για το "έργο" του καθενός που ήταν και μοναδικό. Οι περισσότερες όμως είχαν μία μόνο σέλα αποκλειστικά για τον αναβάτη. Εκσυγχρονισμένο λοιπόν, το Hyosung Bobber 300 Evo διαθέτει σέλα συνεπιβάτη η οποία τον τοποθετεί πιο ψηλά από τον αναβάτη και παρόλο που δεν προσφέρει την μέγιστη άνεση δίνει την δυνατότητα του δικάβαλου.

 

Σελίδα 1Hyosung Bobber 300 Evo - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά