Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
4 Φωτογραφίες »

Το πλαίσιο του Hyosung Bobber 300 Evo, είναι ατσάλινο σωληνωτό και αποκτά την κατάλληλη ακαμψία ώστε να είναι σταθερή η μοτοσυκλέτα στην τελική της ταχύτητα αλλά και κατά το Cruising. Μεγάλη αναβάθμιση για το μοντέλο Evo σε σχέση με το προηγούμενο, αποτελεί η εξόπλισή του με ένα ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός σε αντίθεση με συμβατικό, του οποίου η διαδρομή είναι στα 139 χλστ (3 χλστ παραπάνω). Πίσω συναντάμε το ίδιο διπλό αμορτισέρ που ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση και έχει διαδρομή 67 χλστ.

Στο σύστημα πέδησης υπάρχει ένας δίσκος 270 χλστ εμπρός με δαγκάνα 4 εμβόλων και ένας δίσκος 250 χλστ πίσω με την δικάναλη μονάδα ABS που επιβλέπει το φρενάρισμα να είναι της Bosch. Οι τροχοί είναι από χυτό αλουμίνιο και έχουν ένα πολύ κομψό σχήμα, το οποίο μπορείς να απολαύσεις στον εμπρός τροχό από την μεριά που δεν εμποδίζει την ορατότητα κάποιος δίσκος. Ντύνονται με "παχιά" ελαστικά διαστάσεων 120/80-16 εμπρός και 150/80-15 πίσω, κάτι που ήταν πάντοτε σήμα κατατεθέν των bobber μοτοσυκλετών.
 

Σελίδα 1Hyosung Bobber 300 Evo - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά