Το μόνο σίγουρο όταν ξεχυθείς στους δρόμους με το Hyosung Bobber 300 Evo, είναι ότι θα προσελκύσεις πολλά βλέμματα. Παράλληλα το κοντό μεταξόνιό του (1.425 χλστ) σε συνδυασμό με το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού καθιστά εύκολες τις μανούβρες σε κλειστούς χώρους και την διήθηση. Ένας νεοεισερχόμενος στους δύο τροχούς θα το βρει πολύ προσιτό, αφού το ύψος σέλας στα μόλις 740 χλστ προσφέρει σίγουρο πάτημα στο έδαφος, ενώ με το βάρος του στα 172 κιλά μόλις και τις περισσότερες μάζες να συγκεντρώνονται χαμηλά, μπορείς να το σηκώσεις από το σταντ μόνο με τους μηρούς πριν προλάβεις να αγγίξεις το τιμόνι. Κατά την οδήγηση, παρατηρήσαμε ότι τα πίσω αμορτισέρ είναι αρκετά μαλακά, αυτό είναι όμως κάτι που εύκολα μπορεί να ρυθμιστεί με την αύξηση της προφόρτισης των ελατηρίων.
Λόγω των "παχιών" ελαστικών αλλά και της αμβλείας γωνίας κάστερ (αναπόσπαστο χαρακτηριστικό του τύπου cruiser μοτοσυκλετών), μπορεί σε χαμηλές ταχύτητες και κλειστές μανούβρες να νιώσεις κάπως βαρύ το μπροστινό σύστημα, όταν όμως οδηγείς με ροή σε ανοιχτό δρόμο η αίσθηση αυτή εξαφανίζεται. Ο κινητήρας δεν έχει κανένα πρόβλημα να "κρατήσει" ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου σταθερά με την τελική του μοντέλου να ξεπερνά τα 160 χλμ/ω, μία αρκετά υψηλή ταχύτητα για τα κυβικά του και την κατηγορία στην οποία ανήκει. Τα πρώτα 50 χλμ/ω από στάση έρχονται στα 2,6 δευτερόλεπτα μόλις, ενώ για να φτάσει τα 100 χλμ/ω χρειάστηκε 9 δευτερόλεπτα. Το σύστημα πέδησης είναι ικανό να "κοκαλώσει" το Hyosung Bobber 300 Evo σε μόλις 42,1 μέτρα σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, μία πολύ καλή επίδοση στην κατηγορία. Όπως αναφέραμε η μικτή του κατανάλωση κυμάνθηκε στα 3,7λ/100χλμ, ενώ στο ταξίδι θα κάψει 4,2λ/100χλμ, διότι λόγω του μικρού σε κυβισμό κινητήρα του και της τελικής που είναι λίγο πιο πάνω από τα 160 χλμ/ω, κρατώντας τα 120 χλμ/ω σταθερά στην εθνική οι στροφές είναι αρκετά ψηλά αυξάνοντας την κατανάλωση.